رضایت شورای شهر کرمان از روند اجرایی پروژه های عمرانی


رضایت شورای شهر  کرمان از روند اجرایی پروژه های عمرانی 

اعضای شورای شهر کرمان از روند اجرایی پروژه های عمرانی بازدید کردند. در این بازدید چهار ساعته روند اجرای تقاطع غیرهمسطح سیدی مورد بررسی قرار گرفت. اعضای شورای شهر ضمن تقدیر از تلاش های سازمان عمران و معاونت امور زیربنایی شهرداری، از سرعت اجرای این پروژه ابراز رضایت کردند. در ادامه، روند اجرای تقاطع غیرهمسطح ابوذر مورد بازدید قرار گرفت. در این بازدید نیز بر روند بدون توقف عملیات های عمرانی تاکید شد. گفتنی است با آغاز نصب اولین سگمنت، خاک ریزی رمپ ها نیز در حال اجرا است. اعضای شورای شهر همچنین از صبوری و تحمل کسبه و مردم محلی تقدیر کردند. در ادامه اعضای شورای شهر کرمان روند اجرای پروژه زیرگذر آزادی را مورد بازدید و بررسی قرار دادند. در پایان ضمن تاکید بر تعامل قرارگاه خاتم الانبیا و شهرداری، از کارگاه موسسه سازندگی شهید رجایی بازدید و مراحل تولید سگمنت مورد ارزیابی قرار گرفت.

رییس کمیسیون بودجه و درآمدهای پایدار شورای شهر کرمان گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی شهرداری، بهترین اتفاق، اجرای پروژه‌های نیمه تمام عمرانی است.

حسین چناریان با بیان این که این کار روی روالی منطقی است، افزود: با توجه به حجم پروژه‌ها و تاخیر در زمان بهره‌برداری، اجرای مرحله‌ای تقاطع‌های غیرهمسطح از سوی شهرداری یک تدبیر است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی مجموعه خاتم تاکید کرد: با تصمیمات به موقع و منطقی شهردار، پیشرفت مناسبی در روند اجرای پروژه‌ها صورت گرفته است.

چناریان با اشاره به رضایت شورای شهر از نحوه و روند اجرای پروژه‌های عمرانی اظهار امیدواری کرد تقاطع غیرهمسطح آزادی، سیدی و ابوذر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسند.

این عضو شورای شهر با بیان این که شهروندان و کسبه در مدت زمان اجرای این پروژه‌ها اذیت شدند و خسارت دیدند، گفت: تصمیمات شورا، تلاش‌های شهرداری و تعهدات پیمانکار در راستای اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در حاشیه بازدید اعضای این شورا از پروژه های عمرانی گفت: پروژه عظیم زیرگذر آزادی بر اساس تعهد انجام شده، پیشرفت مطلوبی داشته است. محمد جواد کامیاب با اشاره به تخصص و تعهد معاون فنی و عمرانی و امور زیربنایی شهرداری تصریح کرد: این پروژه بعد از سال ها و بر اساس تعهد داده شده سرعت خوبی یافته است. وی با بیان این که اجرای ۱۰ کیلومتر جدول، نشانه توان بالای سازمان عمران است افزود: این مجموعه توانمند در همه جبهه های کاری چون جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت به طور جد فعال است. کامیاب با اشاره به عدم عرضه قیر در بورس اظهار داشت: با این‌حال معاونت عمرانی شهرداری به تعهدات خود در این زمینه نیز عمل کرده است. وی با بیان این که عملیات نصب سنگمنت نیز در تقاطع غیرهمسطح ابوذر آغاز شده افزود: در صورتی که عملیات اجرایی این پروژه با همین سرعت پیش رود تقاطع غیرهمسطح ابوذر نیز تا پایان فروردین به بهره برداری می رسد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *