نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان: آموزش باید با انتقال دانش، مهارت و نگرش، به رفتار تبدیل شود


نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان:

آموزش باید با انتقال دانش، مهارت و نگرش، به رفتار تبدیل شود

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: آموزش دارای سه بخش دانش، مهارت و نگرش است که باید با هم پیش بروند تا به اقدام و رفتار تبدیل شود.

علی بهرامی در بازدید رییس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان از مراکز فرهنگی شهرداری کرمان، خطاب به مدیران و کارکنان مراکز فرهنگی شهرداری کرمان بیان کرد: اگر در آموزش فقط به انتقال دانش تکیه کنیم و دانش همراه با انتقال مهارت نباشد، به نگرش تبدیل نمی‌شود و درنهایت انتقال پیدا نکرده و به اقدام و رفتار منجر نمی‌شود.

رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان شورا با بیان این‌که اگر مردم آموزش ببینند، در فعالیت‌های مختلف مشارکت می‌کنند، تأکید کرد: باید اصل را بر آموزشِ همراه با دانش، مهارت و نگرش بگذاریم.

بهرامی هم‌چنین بر همواره یادگیری و به‌روز بودن مدیران و کارکنان مراکز فرهنگی شهرداری کرمان تأکید کرد و گفت: مدیران و کارکنان مراکز فرهنگی ازجمله فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ، باید با آموزش‌های مستمر، به‌روز باشند تا بتوانند در شهروندان تأثیر بگذارند.

لازم به ذکر است؛ صبح امروز محمد فرشاد، رییس شورا، به‌همراه علی بهرامی، نایب‌رییس شورا و رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان، زهرا ایرانمنش، رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان و سیدمحمدرضا معین‌زاده میرحسینی، رییس کمیسیون گردشگری و اصناف شورا، از فرهنگ‌سراهای جان‌جهان، ماه بنی‌هاشم (علیه‌السلام) و کوثر شهرداری کرمان بازدید کردند و در جریان اقدامات مراکز فرهنگی شهرداری کرمان قرار گرفتند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *