رییس شورای اسلامی شهر کرمان در بازدید از مراکز فرهنگی شهرداری: توسعه‌ی فضاهای فرهنگی شهرداری ضروری است


رییس شورای اسلامی شهر کرمان در بازدید از مراکز فرهنگی شهرداری:

توسعه‌ی فضاهای فرهنگی شهرداری ضروری است

جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، از مراکز فرهنگی شهرداری کرمان بازدید کردند.

محمد فرشاد، رییس شورا، به‌همراه علی بهرامی، نایب‌رییس شورا و رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان، زهرا ایرانمنش، رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان و سیدمحمدرضا معین‌زاده میرحسینی، رییس کمیسیون گردشگری و اصناف شورا، از فرهنگ‌سراهای جان‌جهان، ماه بنی‌هاشم (علیه‌السلام) و کوثر شهرداری کرمان بازدید کردند.

محمد فرشاد، رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این بازدید که محمدعلی جوشایی، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان نیز حضور داشت، با اشاره به مهم بودن فعالیت‌های فرهنگی گفت: اگر فعالیت‌های فرهنگی تقویت شوند، دیگر بخش‌ها نیز تقویت خواهد شد.

وی به این‌که طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی باید پیوست اتاف (ارزیابی تأثیرات فرهنگی اجتماعی) داشته باشند، اشاره کرد و گفت: این‌که پروژه‌ها باید پیوست فرهنگی اجتماعی داشته باشند، نشان از اهمیت و حساسیت کار فرهنگی دارد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان از افرادی که در گذشته در شهرداری کرمان برای توسعه‌ی فضاهای فرهنگی شهر تلاش کرده‌اند، تشکر کرد و گفت: رویکرد شورای پنجم نیز فرهنگی و اجتماعی است و این‌که سه کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان، اجتماعی، ورزش و جوانان و گردشگری در شورا شکل گرفته، نشان‌دهنده‌ی اهمیتی است که شورای پنجم برای مسایل فرهنگی و اجتماعی قائل است.

فرشاد توسعه‌ی فضاهای فرهنگی شهرداری کرمان در نقاط مختلف شهر را ضروری دانست و گفت: البته با توجه به کمبود منابع مالی، باید از حداقل امکاناتی که در اختیار داریم، برای توسعه‌ی فرهنگی در شهر تلاش کنیم.

وی افزود: اگر جایگاه مسایل فرهنگی در شهر تعالی پیدا کند، در پیش‌بُرد اهداف شهرداری اثرگذار خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان خطاب به معاون فرهنگی اجتماعی شهردار و همکارانش گفت: ما در کنار شما هستیم و برای توسعه‌ی فضاها و فعالیت‌های فرهنگی در شهر کرمان، با شهرداری همکاری خواهیم کرد.

 حضور بانوان لایق در حوزه‌ی فرهنگی اجتماعی شهرداری

زهرا ایرانمنش، رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای اسلامی شهر کرمان حضور بانوان در حوزه‌های مدیریتی فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان را نشان از لایق بودن بانوان شاغل در این حوزه‌ دانست.

وی گفت: بانوان شاغل در حوزه‌ی فرهنگی شهرداری کرمان، با حداقل امکانات، در نقاط حاشیه‌ی شهر و کم‌برخوردار، به خدمت‌رسانی به شهروندان مشغول هستند که جای تقدیر دارد.

 حمایت شورا از فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری

سیدمحمدرضا معین‌زاده میرحسینی، رییس کمیسیون گردشگری و اصناف شورا نیز به تعداد بالای شهروندانی که از فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ شهرداری کرمان در نقاط مختلف شهر استفاده می‌کنند، اشاره کرد و گفت: این‌که یک فرهنگ‌سرا در منطقه‌ای محروم، 1700 نفر عضو دارد، جای خوشحالی است و باید به همکاران فرهنگی شهرداری خداقوت گفت.

وی بر حمایت شورای اسلامی شهر کرمان از فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری تأکید کرد و خطاب به معاون فرهنگی اجتماعی شهردار و همکارانش گفت: اعضای شما همواره در کنار شما هستند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *