دیدار رییس صداوسیمای استان و هیئت همراه با اعضای شورای شهر کرمان،


دیدار رییس صداوسیمای استان و هیئت همراه با اعضای شورای شهر کرمان،

رئیس شورا، با بیان اینکه کار ارزشمند صداوسیمای کرمان در توسعه شهر بر هیچ‌کس پوشیده نیست گفت: صداوسیمای کرمان شورا و شهرداری را در  انعکاس مشکلات شهری یاری داده و همچنین مطالبات مردم را با امکانات شهرداری کرمان تنظیم کند.

چناریان در این دیدار با بیان این که رسالت  شوراهای اسلامی شهرها توسعه امور و خدمات شهری است افزود: هدف شورای شهر کرمان ساختن شهری در شان مردم کرمان، با توجه به اصالت و فرهنگ این شهر در تاریخ آن است. وی با بیان این که مطالبات مردم کرمان به‌حق است اظهار داشت: شورای شهر خواستار حمایت و مشارکت صداوسیمای کرمان در همراهی مسئولانه مردم و مسئولان دستگاه ها و سازمان های مربوط در اجرای قوانین شهری و مشارکت جمعی است.

محمدجواد کامیاب نیز در این دیدار با اشاره به ضعف های فرهنگی در حوزه ترافیک گفت: آپارتمان نشینی، حاشیه نشینی و مشارکت در پرداخت عوارض نیازمند فرهنگ سازی از سوی رسانه ملی است.

ماه بانو معصوم زاده همراهی رسانه ملی در اجرای مطلوب وظایف شورا را مهم عنوان و تاکید کرد: تعامل این رسانه با شورای شهر در راستای انعکاس و رفع معضلات شهر، بسیار موثر خواهد بود. وی با اشاره به بند ب ماده ۶۸ شورای شهر افزود: رسانه ملی باید در زمینه جلب مشارکت و همکاری مردم در راستای توسعه نهادهای فرهنگی و مدنی گام بردارد. معصوم زاده بررسی و شناخت کمبودها و نارسایی های همه جانبه و برنامه ریزی و بسترسازی برای حضور فعالانه مردم را از رسالت های رسانه ملی دانست و افزود: از مدیران و برنامه سازان صداوسیمای کرمان انتظار می رود در تبیین وظایف شورای شهر و بیان مطالبه شهروندان کرمانی به شورای شهر کمک کند.

زهرا ایرانمنش ضمن تقدیر از همراهی صداوسیمای کرمان با شورای شهر و شهرداری در سال های اخیر گفت: نیازمند تعامل مناسبی با رسانه ملی برای اعتلای فرهنگ شهروندی و انعکاس خدمات شهری هستیم

علی بهرامی نیز با اشاره به آمار بالای تصادفات شهری در کرمان اظهار داشت: رفع این معضل، نیازمند کار گسترده فرهنگی و رسانه ای در صداوسیمای کرمان است.

رییس شورای شهر کرمان نیز با اشاره به تخصصی بودن اعضای شورای شهر گفت: نقطه قوت شورای پنجم، تصویب و اجرای طرح های علمی و تخصصی در حوزه شهری است.

همچنین منصور ایرانمنش با اشاره به سهم شبکه کرمان در انعکاس خدمات شهرداری و ارتقای فرهنگ شهرنشینی گفت: آسیب پذیرترین قشر از شهروندان، حاشیه نشینان هستند. وی نظارت همگانی بر عملکرد شهرداری را از وظایف ذاتی شوراها عنوان و تاکید کرد: نهادهای دولتی استان باید با تشکیک مساعی، در پیشرفت و آبادانی کرمان سهیم شوند.

علی خدادادی نیز فرهنگسازی از ناحیه رسانه ملی را تاثیرگذارتر از اقدامات پر هزینه دیگر عنوان کرد.

در این دیدار رییس صداوسیمای استان ضمن تبریک روز شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: شوراها، پارلمان های محلی بسیار  تاثیرگذاری هستند.

علی رمضانی با اشاره به افزایش امکانات و خدمات رسانه ملی در استان افزود: ۷۰ درصد استان تحت پوشش سیگنال های زمینی از طریق فیبر نوری قرار گرفته است.

وی با اشاره به ضعف های فرهنگی در حوزه ترافیک شهری گفت: در اصلاح و ارتقای فرهنگ ترافیکی نیازمند همراهی و همکاری همه نهادها هستیم. علی رمضانی نقش شورای شهر را در اصلاح رفتارهای اجتماعی موثر دانست و افزود: این رسانه، برای تشکیل جلسات کارشناسی در حوزه ارتقای فرهنگ شهرنشینی اعلام آمادگی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *