زهرا ایرانمنش خبر داد: نام‌گذاری معبری به نام شهیدان سیف‌الدینی


زهرا ایرانمنش خبر داد:

نام‌گذاری معبری به نام شهیدان سیف‌الدینی

رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا از نام‌گذاری معبری به نام شهیدان سیف‌الدینی در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شورا، زهرا ایرانمنش در نشست عمومی شورا با اشاره به دیدار اعضای شورا و شهردار کرمان با خانواده‌ی شهیدان سیف‌الدینی گفت: خانواده‌ی سیف‌الدینی، پنج شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند، اما شاید به‌دلیل کوتاهی شورای اسلامی شهر کرمان، تاکنون معبر و یا مکانی به نام شهیدان سیف‌الدینی نام‌گذاری نشده که تصمیم گرفته شد به‌زودی معبری به نام شهیدان سیف‌الدینی نام‌گذاری شود.

وی با اشاره به تصویر زیبای مادر شهیدان سیف‌الدینی در کنار رهبر معظم انقلاب گفت: هم‌چنین مقرر شد این تصویر زیبا به‌عنوان نماد مادر، در پارک مادر نصب شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا از تدوین آیین‌نامه‌ی جامع نام‌‌گذاری معابر توسط شهرداری نیز خبر داد و با بیان این‌که شهرداری کرمان برای تدوین این آیین‌نامه‌ زحمت زیادی متحمل شده است، گفت: آیین‌نامه‌ی نام‌گذاری معابر در اختیار اعضای شورا گذاشته می‌شود تا پس از بررسی، در جلسه‌ی آینده‌ی شورا تصویب شود.

ایرانمنش هم‌چنین گفت: در اختیار گذاشتن مکانی برای عرضه‌ی محصولات خانگی خانم‌های سرپرست خانوار و خانم‌های بهبودیافته در حال بررسی است تا این افراد بتوانند در ایام نوروز محصولات خود را به‌فروش برسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *