دیدار اعضار شورا و شهردار کرمان با خانواده‌ی شهید مدافع حرم «غلام‌رضا لنگری‌زاده»


دیدار اعضار شورا و شهردار کرمان با خانواده‌ی شهید مدافع حرم «غلام‌رضا لنگری‌زاده»

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان صبح امروز با خانواده‌ی شهید بزرگوار مدافع حرم، غلام‌رضا لنگری‌زاده دیدار کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ی شهید غلام‌رضا لنگری‌زاده، به این خانواده‌ی شهید و مقام شامخ تمام شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند.

محمد فرشاد، رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این دیدار، شهادت رزمندگان اسلام را در جامعه اثرگذار دانست و بر تلاش برای پاسداری بیش‌تر از خون شهدا تأکید کرد.

سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان نیز ضمن تسلیت به خانواده‌ی شهید لنگری‌زاده گفت: شهدا، افرادی هستند که ثابت می‌کنند در راه نیت و هدف خود ثابت‌قدم هستند و در رسیدن به هدف والایی که دارند، از جان خود می‌گذرند.

وی افزود: رزمندگان و شهدای مدافع حرم، مرزهای ایران اسلامی را کیلومترها به عقب برده‌اند تا ما با خیالی آسوده در کشوری امن زندگی کنیم.

شهردار کرمان تأکید کرد: باید ادامه‌دهنده‌ی راه شهدا باشیم و در سنگر خدمت‌گزاری به مردم خدمت کنیم.

در ادامه، حسین چناریان، عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شهید لنگری‌زاده، افتخار کرمانی‌ها بود و سال‌ها شاهد فداکاری این شهید بزرگوار به‌عنوان نیروی افتخاری در زمینه‌ی مبارزه با اشرار در نیروی انتظامی بوده‌ایم.

وی افزود: روح و خون این شهید موجب شد شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان رویکرد جدیدی نسبت به خانواده‌ی شهدا پیدا کنند و اگر تاکنون کوتاهی نسبت به خانواده‌ی شهدا بوده، این کوتاهی‌ها جبران شود.

چناریان ادامه داد: نثار خون شهید لنگری‌زاده، این برکت را به‌همراه داشت که تلاش ما در خدمت به ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی چندبرابر شود.

منصور ایرانمنش، عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این دیدار با اشاره به برنامه‌ی ارایه‌شده ازسوی مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان، در شورای اسلامی شهر کرمان گفت: یکی از دلایلی که راغب شدم به آقای عالم‌زاده رأی دهم تا سکان شهرداری کرمان را به‌دست بگیرد، برنامه‌ی ایشان بود که در آن برنامه به این نکته اشاره کرده بودند که اگر نتوانسته‌ایم در سنگر جهاد و شهادت حضور پیدا کنیم، باید از فرصت خدمت‌گزاری به مردم استفاده کنیم و ادامه‌دهنده‌ی راه شهدا باشیم.

وی به ارتباط تنگاتنگ شهرداری کرمان با بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی استان نیز اشاره کرد و گفت: در چند ماه گذشته این ارتباط افزایش یافته است؛ ضمن این‌‌که شهرداری کرمان در به‌سازی گلزار شهدا، برپایی آیین تشییع شهدا و سایر مراسم مربوط به شهدا و ایثارگران، همواره همراهی کرده است.

شهید غلام‌رضا لنگری‌زاده، از رزمندگان ایرانی مدافع حرم بود که در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

پیکر شهید غلام‌رضا لنگری‌زاده، روز سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه از محل ساخت گنبد حرم امام حسین (علیه‌السلام) به‌سمت میدان بسیج تشییع شد.

پیکر این شهید بزرگوار درنهایت در کنار دیگر هم‌رزمانش در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *