رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا تأکید کرد: توسعه‌ی زیرساخت‌های فرهنگی هنری شهر کرمان


رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا تأکید کرد:

توسعه‌ی زیرساخت‌های فرهنگی هنری شهر کرمان

رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا بر توسعه‌ی زیرساخت‌های فرهنگی هنری شهر کرمان تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شورا، زهرا ایرانمنش در نشست عمومی شورا، به حضور محمدرضا علی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونان وی، در نشست این کمیسیون اشاره کرد و گفت: در این نشست درخصوص انجمن مفاخر استان، خانه هنرمندان، برگزاری همایش‌های مختلف و تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی هنری شهر کرمان تبادل نظر و پیشنهادهای لازم ارایه شد.

وی درباره‌ی توسعه‌ی زیرساخت‌های هنری شهر کرمان، به تماشاخانه‌ی کرمان اشاره کرد و گفت: در این نشست بر بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه تأکید شد.

ایرانمنش به حضور حسینی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در نشست این کمیسیون نیز اشاره کرد و گفت: در این‌ رابطه نیز بر تعامل بین شورای اسلامی شهر و شهرداری و اداره‌کل امور بانوان و خانواده‌ی استانداری برای در اختیار گذاشتن فرهنگ‌سراها و پارک‌های بانوان، جهت برگزاری آیین جشن ایام دهه‌ی فجر ویژه بانوان، تبادل نظر شد.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرمان هم‌چنین به ارایه‌ی گزارشی از نشست این شورا در شهداد پرداخت و گفت: در این نشست که با حضور مدیران کل میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی برگزار شد، مشکلات مردم منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

ایرانمنش افزود: با ابتکار خوب استاندار کرمان، حامی اقتصاد مقاومتی شهداد (هواپیمایی ماهان) در حال ساخت اقامتگاه‌های بوم‌گردی برای اسکان گردشگان خارجی، در ملک‌آباد شهداد است تا علاوه بر توسعه‌ی اقتصادی، شاهد توسعه‌ی فرهنگی و اجتماعی در این منطقه باشیم.

وی در همین رابطه از استاندار کرمان تشکر کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *