رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورا خبر داد: تفویض اختیار پنج سرفصل پیشنهاد شده ازسوی شهرداری به شهردار کرمان


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورا خبر داد:
تفویض اختیار پنج سرفصل پیشنهاد شده ازسوی شهرداری به شهردار کرمان
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورا از موافقت این کمیسیون با با تفویض اختیار پنج سرفصلی که ازسوی شهردار پیشنهاد شده بود، خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی شورا، حسین چناریان در نشست عمومی شورا گفت: در نشست کمیسیون با تفویض اختیار پنج سرفصلی که ازسوی شهردار پیشنهاد شده بود؛ ازجمله اعمال ماده 54 شهرداری‌ها، ترک تشریفات مناقصه، مزایده و حراج تا سقف پنج میلیارد ریال، قانون معاملات شهرداری، استرداد اضافه‌پرداختی اشخاص حقیقی و حقوقی تا سقف 100 میلیون ریال و هزینه‌کرد مواد 16 و 17 تا سقف دو میلیون ریال، موافقت شد.
در ادامه، مصوبات ذکر شده با رأی تمام اعضای شورا، به تصویب رسید.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورا هم‌چنین بیان کرد: اصلاح بودجه‌ی شهرداری‌های مناطق دو و سه به‌دلیل این‌که پروژه‌ها هیچ‌گونه سوابق و قراردادی نداشتند، تصویب نشد.
چناریان به ارایه‌ی گزارش مالی شهرداری در نشست این کمیسیون اشاره کرد و گفت: براساس گزارشی که ارایه شد، شهرداری درمجموع 350 میلیارد تومان بدهی دارد؛ ضمن این‌که مطالبات قابل وصول شهرداری نیز 110 میلیارد تومان است.
وی افزود: در این نشست مقرر شد به‌سرعت کارگروه‌هایی برای وصول این مطالبات تشکیل شود.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورا ادامه داد: در همین رابطه مقرر شد نشستی با نیروی انتظامی داشته باشیم تا در رابطه با وصول مطالبات شهرداری ازجمله عوارض خودرو کمک کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *