انتقاد علی بهرامی از آغاز ساخت پل سربازان گمنام امام زمان (عج)


انتقاد علی بهرامی از آغاز ساخت پل سربازان گمنام امام زمان (عج)
نائب رییس شورای اسلامی شهر کرمان از آغاز ساخت پل سربازان گمنام امام زمان (عج) در دوران بی‌پولی شهرداری کرمان انتقاد کرد.

به گزارش روابط عمومی شورا، علی بهرامی با بیان این‌که در نشست با مسئولان قرارگاه خاتم، مقرر شد ماهانه 4 میلیارد به قرارگاه خاتم پرداخت کنیم، گفت: در آن نشست قرار شد سربازان گمنام امام زمان (عج) شروع نشود؛ زیرا شهرداری توان پرداخت این پول را ندارد.
وی با انتقاد از شروع ساخت این پل گفت: ساخت این پل اما شروع شد و قرار است 90 میلیارد تومان بدهی به بدهی‌های ما اضافه کند.
بهرامی تصریح کرد: چه دستی در این کار وجود دارد که ساخت پلی‌ آغاز شده که نه‌تنها مشکلی از ترافیک حل نمی‌کند؛ بلکه بدهی شهرداری را زیاد و مردم را بیچاره می‌کند؟
علی اکبر مشرفی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان و رییس دوره‌ی چهارم شورا نیز در واکنش به سخنان بهرامی گفت: کارهای زیادی در ساخت این پل انجام شده است.
وی با بیان این‌که قرار است هزینه‌ی ساخت پل با یک سال تنفس پس از ساخت پل پرداخت شود، گفت: پرداخت هزینه‌ی ساخت پل به این صورت، مشکلی برای شهرداری ایجاد نمی‌کند؛ ضمن این‌که این پل در مسیر کمربندی کرمان ساخته می‌شود و روی روان کردن ترافیک اثرگذار است.
بهرامی، نائب رییس شورا نیز در پاسخ به مشرفی گفت: بدهی به قرارگاه خاتم تا سال‌ها بر دوش کرمانی‌ها می‌ماند.
وی افزود: بارها به شهردار گفته‌ام طولانی‌شدن ساخت پل سیدی موجب تلفات جانی می‌شود؛ چرا این پل تکمیل نمی‌شود که گفتند به قرارگاه خاتم بدهکاریم.
بهرامی ادامه داد: می‌خواهیم کرمان پایتخت کتاب کشور شود، اما می‌گویند بدهکاریم.
نائب رییس شورا با بیان این‌که مساله اینجاست که مردم در این طرح‌ها در نظر گرفته نشده‌اند، تصریح کرد: این پل‌ها برای مردم کرمان چه آورده‌ای دارند؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *