رییس کمیسیون خدمات شهری شورا تأ کید کرد: ضرورت سامان‌دهی وضعیت پایانه‌ی مسافربری آدینه

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا تأ کید کرد:

ضرورت سامان‌دهی وضعیت پایانه‌ی مسافربری آدینه

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا نیز با اشاره به بازدید از پایانه‌ی مسافربری آدینه، بر سامان‌دهی وضعیت این پایانه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورا، علی خدادادی در نشست این کمیسیون، با بیان این‌که 25 درصد مالکیت پایانه متعلق به شهرداری است، گفت: پایانه‌ی مسافربری آدینه وضعیت مطلوبی ندارد.

شهردار کرمان نیز در این رابطه گفت: با توجه به این‌که فضای متعلق به شهرداری در اختیار پایانه قرار دارد، اما چند ماه است که قرارداد مربوط تمدید نشده؛ ضمن این‌که اجاره‌بهای سهم شهرداری نیز پرداخت نشده است.

سیدمهران عالم‌زاده افزود: به پایانه اخطار یک ماهه داده شده تا وضعیت قرارداد و اجاره‌بها تعیین‌تکلیف شود.

 در ادامه، رییس کمیسیون خدمات شهری شورا به بازدید از پارک دانشجو اشاره کرد و گفت: در دوره‌ی قبل قطعه‌زمینی در پارک دانشجو برای ساخت سالنی برای استفاده‌ی حسینیه واگذار شده، اما ساخت این سالن به صلاح نیست.

خدادادی افزود: با توجه به این‌که اهالی محل با ساخت این سوله مخالف هستند و هم‌چنین برای ساخت این سالن باید چند درخت قطع شود، در کمیسیون خدمات شهری با ساخت این سالن مخالفت شد.

وی ادامه داد: در محدوده‌ی این پارک دو مکان مذهبی دیگر نیز وجود دارد.

فرشاد، رییس شورای اسلامی شورای اسلامی شهر کرمان نیز با بیان این‌که ساخت سالن در پارک‌ها کار درستی نیست، گفت: افرادی که قصد ساخت مواردی از این دست دارند، باید خانه‌های محدوده‌ی پارک را تملک و نسبت به ساخت چنین سالن‌هایی اقدام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *