رییس شورای اسلامی شهر کرمان اظهار امیدواری کرد: شهرداری روی ریل واقعی خودش قرار بگیرد


رییس شورای اسلامی شهر کرمان اظهار امیدواری کرد:

شهرداری روی ریل واقعی خودش قرار بگیرد

رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: امیدواریم شهرداری روی ریل واقعی خودش قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی شورا، محمد فرشاد، رییس شورای اسلامی شهر کرمان، در نشست عمومی شورا با اشاره به آیین معارفه‌ی مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان که صبح روز یک‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری برگزار شد، اظهار امیدواری کرد شهرداری روی ریل واقعی خودش قرار بگیرد.

در ادامه، علی خدادادی، رییس کمیسیون خدمات شهری شورا ضمن تشکر از مهندس موسوی که در دوران سرپرستی شهرداری را به‌خوبی اداره کرد، برای مهندس عالم‌زاده شهردار کرمان، آرزوی توفیق کرد.

وی هم‌چنین از مهندس شهبا، مدیر توزیع نیروی برق شمال برای تعویض تیرهای برق بولوار شهید صدوقی تشکر کرد.

خدادادی بر همکاری شهرداری با دستگاه‌های اجرایی ازجمله توزیع نیروی برق شمال تأکید کرد و گفت: بخش زیادی از فعالیت‌های شهرداری ازجمله نورپردازی‌ها که در شب جلوه می‌کند، باید با همکاری اداره برق اتفاق بیفتد که در این رابطه تعامل شهرداری با اداره برق ضرورت دارد.

منصور ایرانمنش رییس کمیسیون حقوقی و حاشیه‌نشینی شورا هم در این نشست ضمن تشکر از سیدمحمد موسوی، سرپرست پیشین شهرداری و آرزوی موفقیت برای عالم‌زاده، شهردار کرمان، بر پرهیز از حواشی و پرداختن به اولویت‌ها در شهرداری تأکید کرد.

زهرا ایرانمنش، رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا نیز اقدام مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان در آیین معارفه، مبنی بر میثاق همدلی که بین مدیران استان اتفاق افتاد را ستود و گفت: امیدواریم با این تعامل و همدلی، شاهد آبادانی روزافزون شهر کرمان باشیم.

وی هم‌چنین از تهیه‌ی آیین‌نامه‌ی نام‌گذاری معابر و آیین‌نامه‌ی آرامستان مفاخر کرمان توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری خبر داد و گفت: این آیین‌نامه‌ها پس از بررسی و تصویب در کمیسیون، به‌زودی در صحن علنی شورا مطرح و تصویب خواهد شد.

رامین ارجمند کرمانی، رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا هم در این نشست از تشکیل کارگروه بافت تاریخی، با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوط در آینده‌ی نزدیک خبر داد و گفت: وظیفه‌ی این کارگروه بررسی وضعیت به‌سازی بافت تاریخی شهر کرمان خواهد بود.

حسین چناریان، رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورا نیز از نشست‌های کارگروه تخصصی درآمدهای پایدار شهرداری خبر داد و گفت: به‌زودی نشست این کارگروه با حضور مهندس عالم‌زاده شهردار کرمان برگزار خواهد شد.

وی به مصوبه‌ی تفریغ بودجه‌ی سال 95 شهرداری کرمان با کسری 141 میلیارد تومانی در این کمیسیون نیز اشاره کرد که در ادامه، تصویب این مصوبه به جلسه‌ی آینده‌ی شورا موکول و مقرر شد این مصوبه بیش‌تر بررسی شود.

سیدمحمدرضا معین‌زاده میرحسینی، رییس کمیسیون گردشگری و اصناف شورا هم با اشاره به برگزاری جلسه‌ی کارگروه گردشگری و تسهیلات سفر شهرداری در هفته‌ی گذشته، از ارایه‌ی طرح‌های مناطق چهارگانه‌ی شهرداری برای ایام نوروز در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

وی به وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر کرمان هم اشاره کرد و گفت: مقرر شد مناسب‌سازی ورودی‌های شهر نیز در دستور کار قرار گیرد و مناطق چهارگانه طرح‌های خود را در این رابطه ارایه کنند.

میرحسینی نبود محل دفن در آرامستان فعلی شهر کرمان را یکی از دغدغه‌های اعضای شورا دانست و گفت: برای آماده‌سازی آرامستان جدید، طرحی از سوی شهرداری ارایه و هزینه‌ی آن نیز برآورد شده تا پس از اعلام فراخوان، با حضور بخش خصوصی نسبت به آماده‌سازی آرمستان اقدام شود.

علی بهرامی، نایب‌رییس شورا نیز در این نشست با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز، بر آمادگی شهرداری برای ایام نوروز درخصوص مسافرانی که در پارک‌ها چادر می‌زنند تأکید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *