شهردار کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان: رویکرد شهرداری در دوره‌ی جدید فرهنگی اجتماعی خواهد بود


شهردار کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:
رویکرد شهرداری در دوره‌ی جدید فرهنگی اجتماعی خواهد بود
شهردار کرمان گفت: رویکرد شهرداری در دوره‌ی جدید فرهنگی اجتماعی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی شورا، سیدمهران عالم‌زاده در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، با بیان این‌که مردم صاحبان اصلی شهر هستند، گفت: شهروندان کرمانی، مردمی خویشتن‌دار، صبور و بدون مطالبه هستند؛ بنابراین، برای افزایش نشاط و شادابی مردم، فعالیت‌ در حوزه‌ی فرهنگی و اجتماعی، یکی از محورهای اصلی شهرداری در دوره‌ی جدید خواهد بود.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌ها به‌وسیله‌ی شهرداری کرمان در دوره‌ی جدید گفت: برای انجام این مهم، به حمایت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیاز داریم تا با مدیریتی منسجم و منظم، در مناطقی از شهر به این‌گونه فعالیت‌ها بپردازیم.
شهردار کرمان شرایط سخت اقتصادی را موجب آزردگی و نگرانی مردم دانست و گفت: قصد داریم با محور قرار دادن فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی، تلاش کنیم تا شهروندانی شادتر و شاداب‌تر داشته باشیم.
عالم‌زاده از حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تقاضا کرد برای هماهنگی در حوزه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، جلساتی با وی داشته باشد تا شهرداری در این زمینه موفق‌تر عمل کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *