رییس شورای اسلامی شهر کرمان در دیدار با استاندار کرمان خبر داد: بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح ولی عصر (عج)؛ تا نیمه‌ی دی‌ماه


رییس شورای اسلامی شهر کرمان در دیدار با استاندار کرمان خبر داد:
بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح ولی عصر (عج)؛ تا نیمه‌ی دی‌ماه
رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: در سه‌ماهه‌ی اخیر 10 میلیارد تومان از تعهدات شهرداری به قرارگاه خاتم پرداخت شده است.
به گزارش روابط عمومی شورا، محمد فرشاد در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان با استاندار کرمان، با بیان این‌که در سه ماه اخیر و در دوره‌ی سرپرستی مهندس موسوی، سرپرست شهرداری کرمان، شهرداری کرمان به‌خوبی اداره شد، به انجام تعهدات شهرداری نسبت به پیمان‌کار پروژه‌های تقاطع‌های غیرهم‌سطح اشاره کرد و گفت: مقرر شده در صورت پرداخت مطالبات پیمان‌کار به‌طور منظم، تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر (عج‌الله‌فرجه) در نیمه‌ی دی‌ماه و زیرگذر آزادی تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
وی ضمن تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: در تلاش هستیم پروژه‌های جدید دیگری را نیز متناسب با ظرفیت شهرداری کرمان تعریف کنیم.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که توسعه‌ی شهر کرمان بدون حمایت استاندار به‌عنوان نماینده‌ی عالی دولت در استان میسر نیست، گفت: امیدواریم استاندار کرمان به‌عنوان یک کرمانی دل‌سوز و توسعه‌گرا، شورا و شهرداری را حمایت کند تا شاهد توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی کرمان به‌عنوان پیشانی استان و جنوب‌شرق کشور باشیم.
فرشاد به زلزله‌خیز بودن کرمان نیز اشاره کرد و با بیان این‌که بعد از زلزله‌ی بم، با نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری، ساختمان‌ها مقاوم ساخته شده‌اند، گفت: اما بافت قدیم شهر کرمان غیرمقاوم است که در این رابطه باید با استفاده از امکانات دولتی و شهرداری، تلاش کنیم تا مردم برای مقاوم‌سازی ساختمان‌های خود اقدام کنند.
وی با بیان این‌که شورای اسلامی شهر وظیفه‌ی انتخاب شهردار و پس از آن نظارت بر کار شهرداری را به‌عهده دارد، گفت: کار اجرایی بر عهده‌ی شهردار و سایر کارکنان شهرداری است که امیدواریم با حضور آقای عالم‌زاده، به‌عنوان شهردار کرمان، سرعت اجرای پروژه‌ها و امور مربوط به شهرداری و شهر کرمان افزایش بیش‌تری پیدا کند.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان حضور سرمایه‌گذاران برای اجرای پروژه‌های مختلف شهر را نیز ضروری دانست و گفت: با توجه به اندک بودن اعتبارات، مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران با شهرداری ضروری است.
فرشاد هم‌چنین خطاب به استاندار کرمان گفت: اطمینان می‌دهم که فعالیت‌های شورا و شهرداری، هم‌راستا با برنامه‌ها و دیدگاه‌های استاندار محترم کرمان خواهد بود.
وی هم‌چنین از معارفه‌ی سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان، در تاریخ یک‌شنبه 25 آذرماه خبر داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *