شکل‌گیری کمیسیون‌های شورای اسلامی شهرستان کرمان


شکل‌گیری کمیسیون‌های شورای اسلامی شهرستان کرمان

در نشست عمومی شورای اسلامی شهرستان کرمان، تشکیل کمیسیون‌های این شورا تصویب شد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، در این نشست که با حضور رییس و سایر اعضای شورای اسلامی شهرستان کرمان برگزار شد، تشکیل دو کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی و برنامه، بودجه و عمران شهری و روستایی، به تصویب اعضای شورا رسید.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرمان نیز در این نشست با بیان این‌که اعضا بنا به تخصص و علاقه‌مندی که دارند، در این کمیسیون‌ها حضور پیدا خواهند کرد، گفت: مشکلات هر منطقه به تفکیک در این دو کمیسیون مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

زهرا ایرانمنش با بیان این‌که مصوبات شورای اسلامی شهرستان چندان ضمانت اجرایی ندارد، گفت: اما می‌توانیم با پیگیری و هم‌افزایی و با همکاری فرماندار و سایر مدیران شهرستان، مشکلاتی که در هر منطقه وجود دارد را پیگیری و حل کنیم.

وی ارتباط با استاندار، فرماندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و معین‌های اقتصادی را برای پیگیری مشکلات مناطق مختلف شهرستان کرمان ضروری دانست.

علی‌اکبر مشرفی، عضو شورای اسلامی شهرستان کرمان نیز در این نشست با بیان این‌که امیدواریم در این دوره بتوانیم گام‌های مثبتی برداریم، گفت: حل مشکلات مناطق به اعتبارات برمی‌گردد که با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، جذب اعتبارات بسیار مشکل است.

وی در عین حال بیان کرد: اگر تلاش مضاعف داشته باشیم، می‌توانیم شورای موفقی داشته باشیم و برای حل مشکلات تلاش کنیم.

لازم به ذکر است؛ در این نشست مقرر شد جلسات عمومی شورای اسلامی شهرستان کرمان، سه‌شنبه‌ی اول هر ماه برگزار شود.

هم‌چنین اعضای شورای اسلامی شهرستان کرمان به بیان مشکلات بخش و شهر خود پرداختند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *