عضو شورای اسلامی شهر کرمان تأکید کرد: ضرورت به‌سازی پردیسان قائم

عضو شورای اسلامی شهر کرمان تأکید کرد:
ضرورت به‌سازی پردیسان قائم
عضو شورای اسلامی شهر کرمان به‌سازی پردیسان قائم را ضروری دانست.
به گزارش روابط عمومی شورا، علی‌اکبر مشرفی، در نشست عمومی شورا با اشاره به این‌که پردیسان قائم می‌تواند یک محور گردشگری بسیار زیبا باشد، بر به‌سازی جنگل قائم تأکید کرد و گفت: درخت، یک موجود زنده است؛ بنابراین، باید در بودجه‌ی سال آینده طرح به‌سازی جنگل قائم و رسیدگی به درختان جنگل دیده شود.
وی به زمین متعلق به آستان قدس رضوی که در مجاور پردیسان قائم قرار دارد نیز اشاره کرد و گفت: زمین وقفی مجاور جنگل قائم، ظرفیت خوبی برای ایجاد فضای تفریحی است.
مشرفی با بیان این‌که در دور قبل در رابطه با واگذاری این زمین به شهرداری، با آستان قدس رضوی مذاکره شده است، گفت: مذاکرات دور قبل نیاز به پیگیری دارد تا این زمین به شهرداری واگذار و به فضای تفریحی مناسب تبدیل شود.
وی هم‌چنین با اشاره به ترافیک سنگین محدوده‌ی چهارراه ولی عصر (عج‌الله‌فرجه) خواستار دوطرفه‌شدن خیابان قدس شد و از سرپرست شهرداری درخواست کرد این موضوع در شورای ترافیک کرمان مطرح شود.
در ادامه، رییس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به صحبت‌های مشرفی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: آقای مشرفی، چند برنامه ارایه کردند، اما اجرای تمام طرح‌ها و برنامه‌ها، نیاز به منابع مالی دارد.
فرشاد افزود: برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های متعددی که ارایه می‌شود و هم‌چنین پروژه‌های نیمه‌تمام شهر کرمان، نیاز به تأمین منابع مالی داریم؛ از سوی دیگر وضعیت ساخت‌و‌سازها و درآمدهای شهرداری نیز مشخص است؛ بنابراین، باید در این زمینه با همکاری یک‌دیگر تلاش کنیم تا مشکلات مالی شهرداری حل شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *