رییس کمیسیون خدمات شهری شورا خبر داد: همکاری انجمن حمایت از حیوانات با شهرداری برای جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب


رییس کمیسیون خدمات شهری شورا خبر داد:

همکاری انجمن حمایت از حیوانات با شهرداری برای جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا با اشاره به نگرانی شهروندان از حضور سگ‌های ولگرد و بدون صاحب در شهر گفت: با همکاری انجمن حمایت از حیوانات بدون صاحب با شهرداری کرمان، مکانی در محدوده‌ی سایت لندفیل شهرداری برای جمع‌آوری و نگه‌داری سگ‌های بدون صاحب آماده شده است؛ بنابراین، جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب در شهر کرمان سرعت بیش‌تری خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورا، علی خدادادی، در نشست عمومی شورا هم‌چنین با بیان این‌که برخی افراد زمین‌های خود را گودبرداری و سپس رها می‌کنند که این اقدام موجب وقوع خطراتی برای شهروندان می‌شود، گفت: پیشنهاد می‌شود شورا مصوبه‌ای داشته باشد مبنی بر این‌که شهرداری به استناد ماده 110 قانون شهرداری‌ها با مالکانی که زمین‌های خود را گودبرداری و سپس رها می‌کنند، برخورد کند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا افزود: براساس ماده 110 قانون شهرداری‌ها، در صورتی که مالک پس از گودبرداری، اقدامی انجام ندهد، شهرداری ابتدا به مالک اخطار می‌دهد تا طی مدت دو ماه نسبت به ادامه‌ی ساخت‌وساز اقدام کند؛ در غیر این‌صورت شهرداری با تصویب شورای اسلامی شهر، هرگونه اقدام لازم را انجام خواهد داد و هزینه‌ی اقدامات انجام‌شده را به اضافه‌ی 10 درصد از مالک دریافت می‌کند.

سیدمحمد موسوی، سرپرست شهرداری کرمان نیز در این رابطه گفت: مالک موظف به ایمن‌سازی است؛ در غیر این صورت مسئول خسارات وارده خواهد بود.

وی افزود: مصوبه‌ی شورا در این‌باره تأکیدی خواهد بود تا مشکلات موجود کم‌تر شود.

وی هم‌چنین در رابطه با ساخت غسال‌خانه توسط مؤسسه‌ی عسکریه در آرامستان جدید گفت: پیشنهاد می‌شود از مسئولان مؤسسه‌ی عسکریه دعوت و درباره‌ی پروژه‌های این مؤسسه در کرمان گفت‌و‌گو شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *