رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا خبر داد: اتمام حجت شورا با پیمان‌کار پل سیدی


رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا خبر داد:

اتمام حجت شورا با پیمان‌کار پل سیدی

رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا از اتمام حجت شورا با پیمان‌کار پل سیدی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورا، محمدجواد کامیاب، در نشست عمومی شورا با ارایه‌ی توضیحاتی درخصوص وضعیت ساخت پل سیدی گفت: برای بررسی وضعیت پل سیدی، در کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل 200 نفر ساعت وقت صرف شد.

وی با بیان این‌که نحوه‌ی پرداخت به پیمان‌کار پل سیدی، 35 درصد غیرنقدی و 65 درصد نقدی بوده است، گفت: از 11 میلیارد و 320 میلیون تومان صورت‌وضعیت ارایه‌شده، باید سه میلیارد و 335 میلیون تومان به‌صورت غیرنقدی و مابقی به‌صورت نقدی پرداخت می‌شده که تاکنون فقط یک میلیارد و 335 میلیون تومان به‌صورت غیرنقدی پرداخت شده و مابقی پرداخت‌ها به‌صورت نقدی بوده است.

کامیاب ادامه داد: پس از بررسی وضعیت این پروژه در جلسات متعدد، از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری پیشنهاد شد تا آخر امسال برای تکمیل پروژه به پیمان‌کار مهلت داده شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا افزود: تاکنون، مساعدت زیادی به پیمان‌کار شده است؛ بنابراین، دیگر هیچ امتیازی به پیمان‌کار پل سیدی نخواهیم داد.

وی هشدار داد اگر پیمان‌کار پل سیدی تا آخر امسال پروژه را تکمیل نکند و دستگاه‌های نظارتی ورود کنند، قطعاً پیمان‌کار ضرر خواهد کرد.

محمدرضا معین زاده میرحسینی عضو شورا و رییس کمیسیون گردشگری و اصناف نیز بر نقش نظارتی شورا بر تکمیل پل سیدی تأکید کرد.

علی بهرامی، نایب‌رییس شورا نیز با بیان این‌که پیمان‌کار پل سیدی نشان داده که حُسن نیت و مسئولیت اجتماعی ندارد، تأکید کرد: باید از پیمان‌کار تعهد گرفته شود تا پروژه را در موعد مقرر به پایان برساند.

فرشاد، رییس شورای شهر کرمان هم با بیان این‌که در مجموع پیمان‌کار پل سیدی از شهرداری طلب‌کار است، گفت: مقرر شد بدهی شهرداری به پیمان‌کار پل سیدی، به شرکت سازنده‌ی تیرباکس‌های این پل پرداخت شود تا ساخت پل با سرعت بیش‌تری ادامه یابد.

مشرفی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز با بیان این‌که شورای چهارم هم نهایت همکاری را با پیمان‌کار پل سیدی داشت، گفت: پیمان‌کار پل سیدی 360 میلیون تومان از شهرداری طلب‌کار است که اگر از الان تحت نظارت شورا این مبلغ به سازنده‌ی تیرباکس‌ها پرداخت شود، امیدواریم این پل تا آخر امسال تکمیل شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *