رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا تأکید کرد: سرعت‌بخشیدن به ساخت پل عابر پیاده روبه‌روی اداره‌کل بهزیستی


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا تأکید کرد:

سرعت‌بخشیدن به ساخت پل عابر پیاده روبه‌روی اداره‌کل بهزیستی

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا بر سرعت‌بخشیدن به ساخت پل عابر پیاده در بولوار جمهوری‌اسلامی، روبه‌روی اداره‌کل بهزیستی تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، رامین ارجمند کرمانی، در نشست عمومی شورا، به بررسی هفت نامه مربوط به درخواست‌های مردمی در نشست این کمیسیون اشاره کرد و گفت: ازجمله موارد مطرح‌شده در نشست کمیسیون معماری و شهرسازی، ساخت پل عابر پیاده روبه‌روی اداره‌کل بهزیستی است که مصوبه‌ی شورای ترافیک نیز دارد.

وی با بیان این‌که در شورای چهارم مکاتبات متعددی در رابطه با ساخت این پل انجام گرفته است، گفت: متأسفانه شرکت مجری پل با مشکل روبه‌رو شده و به همین دلیل ساخت پل با تأخیر مواجه شده، اما با توجه نیاز این پل، اداره‌کل بهزیستی ساخت پل را به‌عهده گرفته است.  

ارجمند کرمانی نبود این پل را دلیل تصادف‌های منجر به فوت دانست و با اشاره به حساسیت اجرای این پل گفت: پل عابر پیاده روبه‌روی اداره‌کل بهزیستی، با توجه به رفت‌و‌آمد افراد کم‌توان و معلول در این محدوده، نیاز به استانداردها و تجهیزات خاص ازجمله آسانسور دارد.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا افزود: در این رابطه مقرر شد شهرداری به‌سرعت وضعیت شرکت مجری پل را تعیین‌تکلیف کند تا پس از آن برای ساخت پل با اداره‌کل بهزیستی وارد مذاکره شویم.

ارجمند کرمانی هم‌چنین با بیان این‌که اثر فرهنگی خانه شهر کرمان به شماره‌ی 31770 ثبت آثار ملی شده است، گفت: دومین گام در این رابطه مرمت خانه شهر است که باید به‌سرعت در دستور کار قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *