رییس کمیسیون خدمات شهری شورا خبر داد: تولید کود ورمی کمپوست در کارخانه‌ی بازیافت شهرداری


رییس کمیسیون خدمات شهری شورا خبر داد:

تولید کود ورمی کمپوست در کارخانه‌ی بازیافت شهرداری

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا با اشاره به بررسی 24 نامه در این کمیسیون گفت: اهالی محله‌ی ولی عصر (عجل‌الله‌فرجه) در سیدی درخواست داشتند تا اعضای کمیسیون از این محله بازدید کنند.

به گزارش روابط‌عمومی شورا، علی خدادای در نشست عمومی شورا افزود: در همین راستا مقرر شد علاوه بر جمع‌آوری زباله‌های ساکنان این شهرک، مسیرهای اصلی که تسطیح شده، آسفالت شود.

خدادادی ادامه داد: براساس طرح تفضیلی نیز یک بوستان در این محله ساخته خواهد شد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا بیان کرد: در نشست هفته‌ی آینده‌ی کمیسیون هم از مدیرعامل سازمان عمران دعوت شده تا درباره‌ی وضعیت آسفالت توضیح دهد.

خدادادی افزود: هم‌چنین به‌دنبال دعوت از پیمان‌کاران هستیم تا آخر سال برخی معابر شهر را آسفالت کنیم.

خدادادی به وضعیت کارخانه‌ی بازیافت شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: پیمان‌کار کارخانه‌ی بازیافت خلع‌ید شده و این کارخانه از ابتدای امسال تعطیل است؛ بنابراین، شهرداری تصمیم گرفته به‌صورت پایلوت تولید کود ورمی کمپوست را در این کارخانه دنبال کند.

در ادامه، مقرر شد سازمان بازیافت با همکاری بخش خصوصی تا آخر فروردین 97  به‌صورت آزمایشی نسبت به تولید کود ورمی کمپوست در کارخانه‌ی بازیافت اقدام کند.

وی به درخواست یک سرمایه‌گذار برای ایجاد جایگاه سوخت تک‌پمپ در کرمان اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که این جایگاه‌های سوخت در اصفهان راه‌اندازی شده، مقرر شد یکی از اعضای کمیسیون از این جایگاه‌های سوخت در اصفهان بازدید کند و پس از آن در این‌باره تصمیم‌گیری شود.

فرشاد، رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این‌باره گفت: در این خصوص بارها به من هم مراجعه کرده‌اند، اما ایجاد جایگاه‌های سوخت تک‌پمپ باید به‌صورت کارشناسی بررسی و مشکلات زیست‌محیطی و ترافیکی آن مد نظر قرار گیرد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا هم‌چنین با اشاره به اقدامات انجام گرفته در پارک شهید باهنر و حمام باغ‌لـله اشاره کرد و خواستار بازدید اعضای شورا از روند اقدامات انجام گرفته در این دو محل شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *