فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان: استان کرمان 559 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است


فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان:

استان کرمان 559 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان این‌که در جنگ‌ها، خاکریزها و سنگرها مشخص است، گفت: شهدای نیروی انتظامی از این جهت مظلوم هستند که در درگیری با اشرار و مخلان امنیت، خاکریز و سنگری وجود ندارد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، رضا بنی‌اسدی‌فر در آیین تجلیل از خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی که به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان و با حضور رییس و سایر اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، سرپرست شهرداری کرمان، جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و خانواده‌ی 20 تن از شهدای نیروی انتظامی  برگزار شد، افزود: نیروی انتظامی استان کرمان 559 شهید و 1000 جانباز را به نظام اسلامی تقدیم کرده که رقم بالایی است.

وی به اقدامات مختلف دشمنان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این‌که دشمنان نظام اسلامی با تمام امکانات و بوق‌های تبلیغاتی خود راهی از پیش نمی‌برند، به‌دلیل نهادینه‌شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان افزود: فرهنگ ایثار و شهادت موجب شده مردم با حضور پرشور خود در مناسبت‌های مختلف، هر حرکتی که دشمنان نظام اسلامی انجام می‌دهند را خنثی کنند و محاسبات به اصطلاح دقیق دشمنان را برهم بزنند.

بنی‌اسدی‌فر ادامه داد: به برکت خون شهدایی که تقدیم نظام اسلامی شده و با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکنون تمام نقشه‌های دشمنان خنثی شده است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام معضلات و مشکلاتی که دشمنان به‌وجود آورده بودند و چندین جنگی که علیه ما تدارک دیده بودند را هوشمندانه مدیریت کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به تنوع مأموریت‌های پلیس در حوزه‌های مختلف عملیاتی، تخصصی و ستادی گفت: وظیفه‌ی نیروی انتظامی، حفظ و ارتقای امنیت جامعه است، اما تولید امنیت به‌عهده‌ی پلیس نیست.

بنی‌اسدی‌فر افزود: پلیس در برخورد با موضوعات امنیتی خشن و سازمان‌یافته هیچ دغدغه‌ای ندارد، اما در موضوعات اجتماعی، اول خانواده‌ها و سپس دستگاه‌های مربوط باید کمک کنند.

وی به کسب رتبه‌ی برتر امنیت کشور توسط نیروی انتظامی استان کرمان در سال 95 اشاره کرد و گفت: این موفقیت نشان‌دهنده‌ی این است که شورای تأمین استان، دستگاه‌های مرتبط با موضوعات اجتماعی و خانواده‌ها به‌خوبی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در پایان از اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری کرمان تشکر کرد و گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان همواره از خدمت‌گزاران خود در نیروی انتظامی حمایت کرده‌اند و همواره شاهد پشتیبانی مادی و معنوی آن‌ها ازجمله در ساخت و تجهیز کلانتری‌ها بوده‌ایم.

لازم به ذکر است؛ در این آیین با اهدای لوح و گُل، از خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی استان کرمان تجلیل شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *