مدیرعامل گروه تخصصی شهید رجایی قرارگاه خاتم در نشست با اعضای شورا: 370 نفر نیروی کرمانی در پروژه‌های خاتم مشغول به کار هستند


مدیرعامل گروه تخصصی شهید رجایی قرارگاه خاتم در نشست با اعضای شورا:

370 نفر نیروی کرمانی در پروژه‌های خاتم مشغول به کار هستند

مدیرعامل گروه تخصصی شهید رجایی قرارگاه خاتم گفت: 370 نفر نیروی کرمانی در پروژه‌های خاتم در کرمان مشغول به کار هستند.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، سردار عباس اکبری در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر کرمان که به‌منظور برنامه‌ریزی برای سرعت‌بخشیدن به ساخت و تکمیل تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان برگزار شد، با بیان این‌که تلاش قرارگاه خاتم این است به هر استانی که وارد می‌شود، ایجاد اشتغال کند، گفت: برای اجرای پروژه‌های شهر کرمان فقط بین هفت تا 9 نفر نیروی تهرانی و غیربومی حضور دارند و بقیه‌ی نیروها را جوانان کرمانی تشکیل می‌دهند.

وی افزود: هم‌اکنون، 370 نفر نیروی کرمانی به‌طور مستقیم با قرارگاه خاتم در کرمان همکاری می‌کنند که از این تعداد 280 نفر تحصیل‌کرده هستند.

مدیرعامل گروه تخصصی شهید رجایی ادامه داد: علاوه بر این، 23 مهندس وظیفه‌ی کرمانی نیز در پروژه‌های قرارگاه خاتم در این شهر مشغول به گذراندن خدمت سربازی هستند.

سردار اکبری بیان کرد: این افراد پس از پایان دوره‌ی خدمت می‌توانند به‌عنوان مهندسان توانمند فعالیت کنند.

وی افزود: تلاش کردیم علاوه بر اجرای پروژه‌های شهری و ایجاد اشتغال، با ایجاد یک کارگاه آموزش عملی، جوانان تحصیل‌کرده‌ی کرمانی به مهندسانی توانمند تبدیل شوند.

مدیرعامل گروه تخصصی شهید رجایی با بیان این‌که سعی کردیم تمام دانش و تکنولوژی روز را به این جوانان انتقال دهیم، گفت: این جوانان اکنون برای استان کرمان یک ظرفیت محسوب می‌شوند که باید با برنامه‌ریزی مناسب از توانمندی آن‌ها برای سازندگی استان بهره برد.

سردار اکبری درباره‌ی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیز گفت: تمام تلاش و برنامه‌ریزی ما این است که پروژه‌ها معطل نمانند و هرچه زودتر به بهره‌‌برداری برسند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *