عضو شورای اسلامی شهر کرمان: هرچه افتخار و بزرگی داریم، مدیون خون شهداست


عضو شورای اسلامی شهر کرمان:

هرچه افتخار و بزرگی داریم، مدیون خون شهداست

عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند و هرچه افتخار و بزرگی داریم، مدیون خون شهداست.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، حسین چناریان در آیین تجلیل از خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی که به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان و با حضور رییس و سایر اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، سرپرست شهرداری کرمان، فرمانده نیروی انتظامی، جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و خانواده‌ی 20 تن از شهدای نیروی انتظامی  برگزار شد، با بیان این‌که خوشحالم به بهانه‌ی هفته‌ی ناجا، زیارت دیدار خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی نصیب‌مان شده است، گفت: شهدای نیروی انتظامی ویژگی خاصی دارند و آن این است که این بزرگواران در مظلومیت و گمنامی شهید شدند.

وی با بیان این‌که مخلان امنیت روزگاری از داخل شهر کرمان آدم‌ربایی می‌کردند، گفت: به برکت خون شهدای نیروی انتظامی، امروز امنیت استان کرمان هیچ تفاوتی با قلب کشور ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان برخی شاخص‌های امنیت استان کرمان را بالاتر از سایر نقاط کشور دانست و گفت: استان کرمان رتبه‌ی نخست نظم و امنیت کشور را به‌دست آورده که این موفقیت حاصل خون شهداست.

چناریان افزود: با بیان این‌که وضعیت معیشتی برخی از خانواده‌ها‌ی شهدای نیروی انتظامی پایین‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنیم، گفت: اما این بزرگواران هیچ‌گاه برای مطالبات مادی به هیچ‌جا مراجعه نکرده‌اند.

وی با اشاره به تجلیل شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان از فرماندهان پلیس استان و خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان ارزش زیادی برای تلاشگران عرصه‌ی امنیت قائل هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *