رییس شورای اسلامی شهر کرمان: وظایف نیروی انتظامی و شهرداری، مکمل یک‌دیگر است


رییس شورای اسلامی شهر کرمان:

وظایف نیروی انتظامی و شهرداری، مکمل یک‌دیگر است

رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: وظایف نیروی انتظامی و شهرداری، مکمل یک‌دیگر است.

به گزارش روبط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، محمد فرشاد در آیین تجلیل از خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی که به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، فرمانده نیروی انتظامی، جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و خانواده‌ی 20 تن از شهدای نیروی انتظامی  برگزار شد، جایگاه نیروی انتظامی و شهرداری‌ها را ویژه دانست و گفت: مردم با دستگاه‌های مختلفی سروکار دارند و وجود همه‌ی آن‌ها ضرورت دارد، اما نیروی انتظامی و شهرداری، دو دستگاهی هستند که شهروندان روزانه با آن‌ها در ارتباط هستند.

وی آرامشی که در جامعه حکم‌فرماست را مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: وظایف نیروی انتظامی و شهرداری، مکمل یک‌دیگر است.

فرشاد با بیان این‌که مردم قدرشناس هستند و خدمت‌گزاران خود را می‌شناسند، گفت: رأی بالای مردم به آقای چناریان، فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کرمان در انتخابات شورای اسلامی شهر، نشان از قدرشناسی مردم دارد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان جایگاه تمام شهدا را ویژه دانست و گفت: شهدای نیروی در زمان حیات خود با تلاش فراوان، آسایش و امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند و فداکاری خود را با نثار خون‌شان تکمیل کردند.

فرشاد با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی استان کرمان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به‌عنوان نمایندگان مردم و به نمایندگی از مردم، از پلیس و شهدای نیروی انتظامی تقدیر می‌کنند تا به خانواده‌ی شهدا اعلام کنند که قدرشناس فداکاری‌های آن‌ها هستند.

در این آیین با اهدای لوح و گُل، از خانواده‌ی معزز شهدای نیروی انتظامی استان تجلیل شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *