رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا تأکید کرد: ضرورت تأمین اعتبار برای اجرای کامل طرح تفضیلی شهر


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا تأکید کرد:

ضرورت تأمین اعتبار برای اجرای کامل طرح تفضیلی شهر

 

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا تأمین اعتبار برای اجرای کامل طرح تفضیلی شهر کرمان را ضرروی دانست.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، رامین ارجمند کرمانی، در نشست عمومی شورا از بررسی وضعیت طرح تفضیلی شهر کرمان در نشست این کمیسیون خبر داد و گفت: با توجه به این‌که نقشه‌ی به‌هنگام، مبنای تهیه‌ی طرح تفضیلی است، معاونت معماری و شهرسازی شهرداری برای این منظور در تأمین منابع مالی و پرداخت به مشاور، با مشکل روبه‌رو شده که لازم است بودجه‌ی مورد نیاز که در بودجه‌ی شهرداری هم پیش‌بینی شده، تأمین شود.

وی افزود: هم‌چنین تهیه‌ی طرح تفضیلی دو منطقه از شهر که مناطق کم‌تربرخورداری هم هستند، پس از هشت سال به‌دلیل نبود نقشه‌های پایه معطل مانده است؛ ضمن این‌که نهادهای نظارتی هم در این زمینه ورود کرده‌اند؛ بنابراین، تأمین منابع مالی برای تهیه‌ی طرح تفضیلی ضرورت دارد.

ارجمند کرمانی ادامه داد: تأمین منابع مالی برای این منظور به کمیسیون برنامه‌، بودجه و منابع پایدار شورا ارجاع داده شد تا با ارسال نامه‌ای به شهرداری، نسبت به تأمین منابع مالی مورد نظر اقدام شود.

منصور ایرانمنش، رییس کمیسیون حقوقی، نظارت و حاشیه‌نشینی شورا نیز از بررسی 17 مورد پرونده در این کمیسیون خبر داد.

افتتاح حساب توسط شهرداری در بانک کشاورزی برای خرید اوراق مشارکت و موضوع ضبط ضمانت‌نامه‌های پیمان‌کارانی که نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند، ازجمله مواردی بود که توسط ایرانمنش، رییس کمیسیون حقوقی، نظارت و حاشیه‌نشینی شورا اعلام شد و به تصویب رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *