رییس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورا: شورا به برنامه‌ریزی و تعیین دستور کار مناسب بپردازد


رییس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورا:

شورا به برنامه‌ریزی و تعیین دستور کار مناسب بپردازد

 رییس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورا تأکید کرد: شورا باید به برنامه‌ریزی و تعیین دستور کار مناسب بپردازد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، محمدجواد کامیاب، در نشست عمومی شورا با بیان این‌که بیش‌تر نامه‌هایی که به شورا می‌رسد، مربوط به کارهای روزمره شهرداری است که باید بدون ارسال به شورا، در شهرداری به آن‌ها رسیدگی شود، گفت: با توجه به مشکلات مختلف شهرداری کرمان، اعضای کمیسیون به این جمع‌بندی رسیدیم که به جای پرداختن به نامه‌هایی که وظیفه‌ی شهرداری است، برای کمیسیون برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم تا براساس آن بتوانیم مشکلات شهرداری را حل کنیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری کرمان تأکید کرد: در چنین شرایطی ضرورت دارد تا شورا بیش‌تر به برنامه‌ریزی و تعیین دستور کار مناسب بپردازد تا مشکلات کاهش پیدا کند.

کامیاب به برنامه‌ی پیشنهادی کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورا اشاره کرد و گفت: بازنگری و تصویب طرح تفضیلی، پیگیری طرح جامع حمل‌و‌نقل و ترافیک شهری، توجه جدی به زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های بزرگ شهر، بهبود حمل‌ونقل عمومی براساس طرح جامع ترافیک و ارتقای سطح ایمنی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، توجه جدی به سیما و منظر شهری و اطلاع‌رسانی صادقانه به شهروندان، ازجمله رئوس برنامه‌های پیشنهادی این کمیسیون است.

وی بیان کرد: این کمیسیون در حوزه‌‌ی عمرانی، هفت دستور کار، در حوزه‌ی شهرسازی، شش دستور کار و در حوزه‌ی ترافیک، هفت دستور کار پیشنهادی دارد.

محمد فرشاد، رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز با تأیید سخنان کامیاب، رییس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورا گفت: از آقای موسوی، سرپرست شهرداری کرمان تقاضا داریم نامه‌هایی که واقعاً نیاز به مصوبه دارند، از سوی شهرداری به شورا ارسال شود تا وقت کمیسیون‌ها گرفته نشود و بتوانند به مسایل زیرساختی و مهم‌تر بپردازند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *