در نشست عمومی شورا تصویب شد؛ تشکیل شورای مشورتی سیاست‌گذاری گردشگری شهر کرمان


در نشست عمومی شورا تصویب شد؛

تشکیل شورای مشورتی سیاست‌گذاری گردشگری شهر کرمان

 رییس کمیسیون گردشگری و اصناف شورا خواستار تصویب تشکیل شورای مشورتی سیاست‌گذاری گردشگری شهر کرمان شد.

 به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، سیدمحمدرضا معین‌زاده میرحسینی، در نشست عمومی شورا با بیان این‌که کمیسیون گردشگری و اصناف با حضور مسئولان مرتبط با گرشگری از میراث فرهنگی و شهرداری و تعدادی از فعالان بخش خصوصی گردشگری برگزار شد، گفت: در این نشست آقای جهانشاهی، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی بیان کردند که اقامت هر شب یک گردشگر در شهر کرمان، بین 100 تا 120 دلار برای شهر درآمد دارد.

وی با بیان این‌که در این نشست تمام حاضران بر این‌که شهر کرمان ظرفیت جذب گردشگر را دارد، اما زیرساخت‌ها برای این مهم فراهم نیست، تأکید داشتند، گفت: برای تهیه‌ی نقشه‌ی راه گردشگری شهر کرمان، نیاز به تشکیل شورای مشورتی سیاست‌گذاری گردشگری شهر کرمان است تا این شورا علاوه بر تهیه‌ی نقشه‌ی راه، محور گردشگری شهر کرمان را نیز مشخص کند.

معین‌زاده میرحسینی افزود: این شورا هم‌چنین برنامه‌ی کوتاه‌مدت شش‌ماهه و میان‌مدت سه‌ساله را برای گردشگری شهر کرمان تهیه خواهد کرد.

در ادامه، تشکیل شورای مشورتی سیاست‌گذاری گردشگری شهر کرمان با حضور نمایندگانی از شورای اسلامی شهر کرمان، شهرداری کرمان، اداره‌کل میراث فرهنگی، اتاق بازرگانی، صداوسیما، خانه‌ی مطبوعات و بخش خصوصی گردشگری، به تصویب اعضای شورا رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *