رییس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورا خبر داد: اجرای بقیه‌ی تقاطع‌های غیرهم‌سطح، پس از بررسی کارشناسی


رییس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورا خبر داد:

اجرای بقیه‌ی تقاطع‌های غیرهم‌سطح، پس از بررسی کارشناسی

رییس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورای اسلامی شهر کرمان از اجرای بقیه‌ی تقاطع‌های غیرهم‌سطح، پس از بررسی کارشناسی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شورا، محمدجواد کامیاب در نشست عمومی شورا با اشاره به حضور محمدرضا فرقانی، معاون فنی‌عمرانی شهردار، مشاور گارنو و ناظران مقیم پروژه‌های تقاطع‌های غیرهم‌سطح در این کمیسیون گفت: در این نشست روند اجرای تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان این‌که تاکنون کار اجرای تقاطع‌ها براساس قانون پیش رفته است، گفت: در این نشست مقرر شد با استفاده از مشاوران و بررسی وضع موجود، به‌گونه‌ای برای پروژه‌های آینده تصمیم‌گیری شود تا از سرمایه‌ی مردم که در ساخت تقاطع‌های زیرگذر هزینه شده، درست استفاده شود.

کامیاب افزود: تاکنون، از 9 قرارداد پروژه‌های غیرهم‌سطح، شش قرارداد منعقد شده و مقرر شد تصمیم‌گیری برای سه قرارداد باقی‌مانده، به جلسات پس از کارِ کارشناسی موکول شود.

در ادامه، علی‌اکبر مشرفی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که طرح جامع ترافیکی شهر کرمان بازنگری و مصوب شده است، گفت: در شورای چهارم، تصمیم‌گیری‌ها برای اقدامات ترافیکی براساس طرح جامع ترافیکی انجام گرفته است.

وی افزود: درخواست می‌شود طرح جامع ترافیکی شهر کرمان در اختیار اعضای شورا قرار گیرد تا ضمن مطالعه، درباره‌ی طرح‌های ترافیکی براساس طرح جامع ترافیک تصمیم‌گیری شود.

مشرفی بر انتخاب هرچه سریع‌تر عامل چهارم پروژه‌ی تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام امام زمان (عجل‌‌الله‌فرجه) نیز تأکید کرد.

رامین ارجمند کرمانی، رییس کمیسیون معماری و شهرسازی نیز با بیان این‌که هشت پرونده در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، گفت: با توجه به این‌که پرونده‌ها هرکدام دارای ویژگی خاصی بودند، مقرر شد برای رسیدگی و بررسی بیش‌تر به شهرداری ارسال شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *