رییس کمیسیون خدمات شهری شورا: آرمستان جدید نیاز به زیرساخت‌هایی ازجمله آب و برق دارد


رییس کمیسیون خدمات شهری شورا:

آرمستان جدید نیاز به زیرساخت‌هایی ازجمله آب و برق دارد

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمان گفت: آرمستان جدید نیاز به زیرساخت‌هایی ازجمله آب و برق دارد که باید در این رابطه هرچه سریع‌تر اقدام شود.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی خدادادی در نشست عمومی شورا افزود: با توجه به ضرورت راه‌اندازی آرامستان جدید و این‌که در دو سال گذشته هیچ اقدامی برای راه‌اندازی آرامستان انجام نگرفته است، مقرر شد راه‌اندازی آرامستان جدید با سرعت ادامه پیدا کند تا حداکثر در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: آرمستان جدید نیاز به زیرساخت‌هایی ازجمله آب و برق دارد که در این رابطه یکی‌دو سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده‌اند تا آب و برق آرامستان را در قالب تهاتر با شهرداری تأمین کنند.

خدادادی ادامه داد: نیاز است در این رابطه فراخوان داده شود تا سرمایه‌گذارانی که تمایل دارند در مزایده‌ی تأمین زیرساخت‌های آرمستان جدید شرکت کنند، حضور پیدا کنند.

در ادامه، فرشاد، رییس شورای اسلامی شهر کرمان، مصوبه‌ی مربوط به آرامستان جدید را به این شرح اعلام کرد که مقرر شد با توجه به ضرورت سامان‌دهی آرامستان جدید، شهرداری نسبت به تأمین آب و برق آرامستان پیشنهادات خود را ارایه کند که این مصوبه مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *