رییس کمیسیون حقوقی، نظارت و حاشیه‌نشینی شورا: از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر جلوگیری شود


 

رییس کمیسیون حقوقی،  نظارت و حاشیه‌نشینی شورا:

از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر جلوگیری شود

رییس کمیسیون حقوقی،  نظارت و حاشیه‌نشینی شورای اسلامی شهر کرمان بر جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، منصور ایرانمنش در نشست عمومی شورا به پارک خودروهای سنگین در نقاط مختلف شهر کرمان ازجمله شهرک مطهری، محدوده‌ی ساختمان‌های مسکن مهر، اشاره کرد و گفت: پارک خودروهای سنگین در نقاط مختلف شهر موجب ایجاد معضلات مختلفی برای شهروندان شده است؛ بنابراین، لازم است این موضوع با فوریت و با حضور دستگاه‌های مربوط مورد بررسی قرار گیرد و راه‌کارهای جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به شهر تعیین و اجرا شود.

حسین چناریان، عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرمان نیز با بیان این‌که در سال‌های گذشته جلسات متعددی در این رابطه برگزار شده است، گفت: با توجه به مشکلاتی که ورود خودروهای سنگین به داخل شهر، برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کند، جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر ضرورت دارد، اما جلوگیری از ورود این خودروها، نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم ازجمله ساخت پارکینگ خودروهای سنگین در ورودی‌های شهر است.

وی تأکید کرد: در تأیید سخنان آقای ایرانمنش، باید هرچه سریع‌تر در این رابطه جلسه‌ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوط برگزار و تصمیم‌گیری لازم انجام گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *