رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان شورا خبر داد: نام‌گذاری معبری به نام «زهرا نعمتی»


رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان شورا خبر داد:

نام‌گذاری معبری به نام «زهرا نعمتی»

نایب‌رییس و رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر کرمان از نام‌گذاری معبری به نام «زهرا نعمتی» خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی بهرامی در نشست عمومی شورا افزود: با توجه به تکرار قهرمانی‌های «زهرا نعمتی»، نام‌گذاری معبری به نام وی ازجمله مصوبات کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان است.

فرشاد، رییس شورای اسلامی شهر کرمان هم در این رابطه با بیان این‌که خانم «نعمتی» در کشور منحصربه‌فرد است، گفت: نام‌گذاری‌ها باید در کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان انجام گیرد؛ بنابراین، نام‌گذاری معبری به نام «زهرا نعمتی»، مصوبه‌ی مشترک دو کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان و اجتماعی، ورزش و جوانان است.

وی به قرائت مصوبه‌ی مربوط پرداخت و گفت: با توجه به افتخارات خانم «زهرا نعمتی»، شورای اسلامی شهر کرمان با نام‌گذاری معبری به نام وی موافق است؛ بنابراین، مقرر شد شهرداری طی یک‌ماه آینده پیشنهاد خود را در رابطه با نام‌گذاری معبری به نام «زهرا نعمتی» به شورا ارایه کند.

فرشاد افزود: در همین راستا مقرر شد شهرداری کرمان آیین‌نامه‌ی مربوط به نام‌گذاری مکان‌های عمومی به نام نخبگان را طی مدت دو ماه آینده تدوین و به شورا ارایه کند.

در ادامه، بهرامی، رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان با بیان این‌که اساس‌نامه‌ی شورای مشورتی جوانان شهر کرمان در دور اول شورا تدوین و این شورا در دور اول راه‌اندازی شده است، گفت: متأسفانه در دوره‌های بعدی شورای اسلامی شهر، این شورا دیگر تشکیل نشده است.

وی افزود: شورای مشورتی جوانان در دوره‌ی اول شورا با اهداف ایجاد بستر مناسب برای شرکت جوانان در اداره‌ی امور شهر، گسترش مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها، آشنایی جوانان با حقوق شهروندی، برقراری ارتباط جوانان با مدیریت شهری و تلاش برای رفع مشکلات جوانان تشکیل شده که پیشنهاد می‌شود این شورا در این دوره نیز راه‌اندازی شود.

در ادامه، پس از بررسی موضوع، مقرر شد برای تشکیل شورای مشورتی جوانان در شورای اسلامی شهر کرمان، اساس‌نامه‌ی این شورا تا یک‌ماه آینده توسط کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان تدوین و برای تصویب در صحن علنی شورا ارایه شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *