رییس کمیسیون خدمات شهری شورا تأکید کرد: ضرورت سرعت‌بخشیدن به راه‌اندازی آرامستان جدید


رییس کمیسیون خدمات شهری شورا تأکید کرد:
ضرورت سرعت‌بخشیدن به راه‌اندازی آرامستان جدید
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمان بر سرعت‌بخشیدن به تکمیل و راه‌اندازی آرامستان جدید تأکید کرد.
علی خدادادی در حاشیه‌ی بازدید از آرامستان جدید با بیان این‌که در حال حاضر به‌دلیل نبود فضای کافی در آرامستان فعلی، مردم برای دفن اموات مشکل دارند، گفت: باید تلاش کنیم تا آرامستان جدید هرچه زودتر راه‌اندازی شود.
وی افزود: در سال‌های گذشته اقدامات زیربنایی مطلوبی برای ایجاد آرمستان جدید انجام گرفت، اما در دو سال گذشته در این رابطه اقدامی نشده است؛ بنابراین، ضرورت دارد تکمیل این آرامستان در اولویت قرار گیرد.
رییس کمیسیون خدمات شهری شورا نداشتن آب و برق را ازجمله مشکلات اصلی آرامستان جدید دانست و گفت: برای انتقال آب به آرمستان جدید، فقط یک کانال حفر شده، اما لوله‌گذاری نشده؛ ضمن این‌که برای تأمین برق این آرمستان نیز هیچ اقدامی انجام نگرفته است.
خدادادی با بیان این‌که در سال‌های گذشته تعداد زیادی از شهروندان در آرامستان جدید قبر خریداری کرده‌اند، گفت: شهروندانی که قبر خریداری کرده‌اند نیز  در رابطه با راه‌اندازی آرامستان جدید مطالبه دارند؛ بنابراین، در حال برنامه‌ریزی هستیم تا هرچه سریع‌تر آب و برق آرامستان تأمین شود.
وی افزود: بخش خصوصی برای ایجاد غسال‌خانه، سنگ‌تراشی و سایر موارد مورد نیاز آرامستان آمادگی دارد، اما آنچه اکنون اولویت دارد، تأمین آب و برق آرامستان است.
خدادادی به حادثه‌خیز بودن کرمان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به زلزله‌خیز بودن کرمان و نبود فضای کافی در آرامستان فعلی، اگر حادثه‌ای رخ دهد، با مشکل مواجه می‌شویم؛ بنابراین، تکمیل و راه‌اندازی آرامستان جدید ضرورت دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *