اقدامات شهرداری کرمان در زمینه‌ی فرهنگی قابل تقدیر است


رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی شورا:

اقدامات شهرداری کرمان در زمینه‌ی فرهنگی قابل تقدیر است

 

رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی شورا با اشاره به افتتاح فرهنگ‌سرای قمر بنی‌هاشم گفت: اقدامات شهرداری کرمان در زمینه‌ی فرهنگی قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، رؤیا دیوان‌بیگی در نشست عمومی شورا، به استعفای آیت‌الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز اشاره کرد و گفت: باید از سوی شورا از زحمات 37 ساله‌ی آیت‌الله جعفری تقدیر شود.

وی هم‌چنین از همراهی رسانه‌ها و خبرنگاران با شورای اسلامی شهر کرمان تشکر کرد.

 رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی به تودیع و معارفه‌ی فرمانده سپاه ثارالله هم اشاره کرد و گفت: سردار نوری پس از 11 سال فعالیت در سپاه ثارالله، به جای دیگر منتقل شدند و سردار ابوحمزه که دهه‌ی 80 فرمانده سپاه مقاومت کرمان بودند، به‌عنوان فرمانده سپاه ثارالله معرفی شدند.

دیوان‌بیگی از زحمات سردار نوری در سپاه ثارالله تشکر و برای سردار ابوحمزه آرزوی موفقیت کرد.

وی به بازدید اعضای کمیسیون‌های فرهنگی و آی‌تی و اجتماعی، ورزش و جوانان از مجموعه‌ی فرهنگی‌ورزشی امام خمینی (رحمت‌الله‌) اشاره کرد و خواستار ادامه‌ی تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان با مجموعه‌ی سپاه ثارالله در زمینه‌ی فرهنگی و ورزشی شد.

رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی با بیان این‌که علی‌رغم موانع موجود، خوشبختانه در این دوره از شورا، راه برای تعامل با سایر دستگاه‌های فرهنگی باز شد، گفت: تعامل شورا و شهرداری با سایر نهادها و سازمان‌های فرهنگی باید بیش‌تر شود؛ چراکه این تعامل موجب هم‌‌افزایی و به‌تبع آن باعث مقابله‌ی بهتر با آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *