تدوین آیین‌نامه برای نام‌گذاری معابر به نام قهرمانان ورزشی


رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی شورا خبر داد:

تدوین آیین‌نامه برای نام‌گذاری معابر به نام قهرمانان ورزشی

رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی شورا با اشاره به افتتاح فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ در نقاط مختلف شهر، از این اقدام شهردار کرمان تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، رؤیا دیوان‌بیگی در نشست عمومی شورا افزود: افزایش فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ گام مثبتی برای گسترش برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی است.

وی هم‌چنین به تفاهم‌نامه‌ی سازمان تبلیغات اسلامی، شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان اشاره کرد و از تصویب این تفاهم‌نامه در نشست کمیسیون فرهنگی و آی‌تی شد.

دیوان‌بیگی افزود: این تفاهم‌نامه در راستای همکاری متقابل شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی درزمینه‌ی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی منعقد شده است.

در ادامه، مقرر شد ضمن بررسی بیش‌تر تفاهم‌نامه‌ی سازمان تبلیغات اسلامی، شورا و شهرداری، نسخه‌ای از این تفاهم‌نامه برای بررسی بیش‌تر به دایره‌ی حقوقی شهرداری ارسال شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی شورا هم‌چنین به موضوع نام‌گذاری معابر و اماکن به نام ورزش‌کاران اشاره کرد و گفت: در این زمینه مقرر شد تا برای نام‌گذاری معابر و اماکن به نام ورزش‌کاران، آیین‌نامه‌ای نوشته شود تا شاخص‌های مربوط مشخص شود.

دیوان‌بیگی افزود: هم‌چنین مقرر شد نظر اداره‌کل ورزش و جوانان نیز گرفته شود.

وی گفت: یکی از موارد مطرح‌شده نیز این بود که آیا معابر و اماکن به نام ورزش‌کارانی که در قید حیات هستند، نام‌گذاری شود، یا خیر؟

در ادامه، مقرر شد برای نام‌گذاری معابر به نام قهرمانان ورزشی، آیین‌نامه‌ای تدوین شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *