بهره‌برداری از برخی پروژه‌های شهری؛ به‌زودی


رییس شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد:

بهره‌برداری از برخی پروژه‌های شهری؛ به‌زودی

رییس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به پایان‌یافتن برخی پروژه‌های شهری، ضمن تقدیر از مهندس بابایی شهردار کرمان گفت: با پیگیری و تلاش مهندس بابایی شهردار کرمان، به‌زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های شهری خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی‌اکبر مشرفی در نشست عمومی شورا افزود: اگرچه در روزهای پایانی این دوره از شورا هستیم، اما این موضوع هیچ تأثیری در روحیه‌ی شهردار کرمان نداشته و ایشان با تمام قدرت در حال خدمت به مردم هستند و هر روز شاهد تأثیر وی در سطح شهر هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان هم‌چنین با اشاره به موضوع نام‌گذاری معابر به نام ورزش‌کاران و قهرمانان ورزشی، با تأکید بر این‌که باید در این زمینه شاخص و آیین‌نامه داشته باشیم، از کمال جوانمرد عضو شورا درخواست کرد آیین‌نامه‌ای برای نام‌گذاری معابر به نام ورزش‌کاران قهرمان تهیه و تدوین کند.

مشرفی به سفر مدیران آژانس‌های معتبر کشور به کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در بازدید مدیران آژانس‌های معتبر کشور از مکان‌های تاریخی کرمان و آثار طبیعی استان، بیان شد که استان کرمان ظرفیت بالایی در جذب گردشگر، به‌ویژه گردشگر خارجی دارد و می‌تواند به قطب توریستی و گردشگری تبدیل شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *