مردم حاضر به کمک برای مرمت خانه‌ی شهر هستند


رییس کمیسیون خدمات شهری شورا:

مردم حاضر به کمک برای مرمت خانه‌ی شهر هستند

عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز تأکید کرد: با توجه به جایگاه خانه‌ی شهر، باید هرچه سریع‌تر نسبت به مرمت و تجهیز این محل اقدام شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، زهرا لری افزود: به نظر می‌رسد با توجه به حمایتی که مردم در مقابله با تخریب خانه‌ی شهر کردند، حاضرند برای مرمت خانه‌ی شهر نیز کمک کنند.

رییس کمیسیون خدمات شهری به موضوع دریافت خودیاری از شهروندان برای آسفالت کوچه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: باید در این‌باره تصمیم‌گیری شود که از اهالی محله‌های کم‌تر برخوردار، خودیاری آسفالت گرفته نشود.

وی افزود: هم‌چنین تقاضا دارم آسفالت خیابان سجادیه در محله‌ی سرآسیاب در اولویت قرار گیرد.

لری به مشکلات رانندگان تاکسی خط خیابان مهدیه نیز اشاره کرد و خواستار جابه‌جایی ایستگاه و رفع مشکل این رانندگان تاکسی شد.

رییس کمیسیون خدمات شهری هم‌چنین به مشکلاتی که برای محل نگه‌داری متکدیان ایجاد شده، اشاره کرد و خواستار جابه‌جاییِ محلِ نگه‌داری متکدیان به نقطه‌ای خارج از محدوده‌های مسکونی شد.

لری به اقدامات قابل توجه شهرداری کرمان در زمینه‌ی زیباسازی هم اشاره کرد و گفت: در چند سال گذشته، اقدامات شایسته‌ای در رابطه با زیباسازی شهر انجام گرفته و چهره‌ی شهر کرمان متحول شده است؛ بنابراین، کم‌لطفی است که برخی افراد این اقدامات را نادیده می‌گیرند.

وی افزود: در چند سال گذشته شورای زیباسازی شکل گرفت و اتفاقات مطلوبی در رابطه با زیباسازی شهر رقم خورد که جای تقدیر دارد.

رییس کمیسیون خدمات شهری هم‌چنین خواستار هماهنگی بیش‌تر بین واحد زیباسازی شهرداری و شهرداری‌های مناطق شد.

لری بر به‌سازی حاشیه‌ی بولوار 22 بهمن نیز تأکید کرد که شهردار کرمان در این رابطه از توافق با انجمن حمایت از زندانیان برای به‌سازی بولوار 22 بهمن خبر داد.

نصب وسایل بازی در بوستان‌هایی که فاقد وسایل بازی هستند و هم‌چنین سرعت بخشیدن به نصب پل عابر پیاده روبه‌روی سازمان بهزیستی، از دیگر مواردی بود که رییس کمیسیون خدمات شهری بر اجرای آن‌ها تأکید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *