تکمیل پل سیدی تا اواخر اردی‌بهشت‌ماه


رییس شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد:

تکمیل پل سیدی تا اواخر اردی‌بهشت‌ماه

در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، موضوع ادامه‌ی ساخت پل سیدی توسط پیمان‌کار فعلی، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی‌اکبر مشرفی رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این‌باره با بیان این‌که 5 دهنه از پل سیدی آماده است، گفت: سه دهنه از پل سیدی در کارگاه ساخته شده که با تأمین مالی، به محل حمل و نصب می‌شود.

وی با اشاره به نامه‌ی شهردار کرمان به شورای اسلامی شهر گفت: چون اعمال ماده 46 در رابطه با پیمان‌کار، سرعت پروژه را کُندتر می‌کند، براساس توافق با پیمان‌کار مقرر شد کار با قیمت قبلی توسط پیمان‌کار ادامه پیدا کند.

شهردار کرمان نیز در این‌باره گفت: بتن‌ریزی بخشی از پل سیدی، طی دوسه روز گذشته انجام گرفته؛ ضمن این‌که پیمان‌کار قول داده دو دهنه باقی‌مانده را طی سه‌ماه آینده نصب کند؛ بنابراین، براساس قول پیمان‌کار، پل سیدی تا آخر اردی‌بهشت‌ماه تکمیل خواهد شد.

بابایی خواستار تمدید سه‌ماهه‌ی قرارداد پیمان‌کار پل سیدی شد.

در ادامه، اعضای شورا با پیشنهاد شورا مبنی بر تمدید قرارداد پیمان‌کار پل سیدی موافقت کردند و مقرر شد شهرداری بر اجرای پروژه نظارت دقیق داشته باشد تا کار با سرعت بیش‌تری انجام شود و پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

هم‌چنین آسفالت معابر شهر براساس فاینانس، موضوع دیگری بود که مورد بررسی قرار گرفت.

در این رابطه مقرر شد علاوه بر انجام 36 میلیارد تومان آسفالت معابر از طریق فاینانس در سال آینده، در سال‌جاری نیز با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز، به مبلغ یک میلیارد و 300 میلیارد تومان، برخی معابر شهر کرمان از طریق ترک تشریفات توسط پیمان‌کار بخش خصوصی آسفالت شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *