رییس کمیسیون بانوان، خانواده و مشارکت‌های مردمی شورا بر استفاده‌ی بانوان از پارک عفافِ بوستان مادر تأکید کرد.


پارک عفاف، هم‌چنان مورد استفاده‌ی بانوان قرار می‌گیرد

رییس کمیسیون بانوان، خانواده و مشارکت‌های مردمی شورا بر استفاده‌ی بانوان از پارک عفافِ بوستان مادر تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، زهرا ایرانمنش در نشست عمومی شورا، با اشاره به واگذاری سالن پارک عفاف به بخش خصوصی گفت: با توجه به این‌که طی این سال‌ها همواره تلاش کرده‌ایم پارک‌هایی ویژه‌ی بانوان در سطح شهر ایجاد کنیم و تاکنون فقط دو پارک ریحانه و عفاف ویژه‌ی بانوان ساخته و راه‌اندازی شده است؛ بنابراین، پارک عفاف باید هم‌چنان فقط مورد استفاده‌ی بانوان قرار گیرد.

در ادامه، علی‌اکبر مشرفی رییس شورا با بیان این‌که در این رابطه به اتفاق شهردار کرمان، با سرمایه‌گذار پارک عفاف مذاکره شد، گفت: مقرر شد پارک عفاف مثل گذشته توسط خانم‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار کرمان نیز در این‌باره گفت: در سالن پارک عفاف، فقط چند تردمیل معمولی وجود داشت که گروه سنی خاصی از آن استفاده می‌کردند و این سالن، مورد استفاده‌ی تعداد اندکی از بانوان قرار می‌گرفت.

علی بابایی افزود: خواسته‌ی بسیاری از خانم‌های جوان این بود که این سالن به تناسب نیاز جسمی خانم‌ها، تجهیز شود که مقرر شد سالن پارک عفاف توسط بخش خصوصی به وسایل ورزشی مجهز شود.

وی با بیان این‌که سرمایه‌گذار تاکنون 400 میلیون تومان وسایل ورزشی آورده است، گفت: سرمایه‌گذاری در این پارک، به روش BOT و 10 ساله است و پس از پایان قرارداد، سالن و تجهیزات به‌روز شده و به شهرداری تحویل می‌شود.

شهردار کرمان افزود: وسایل ورزشی پارک عفاف نیز به پارک ریحانه منتقل می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *