وضعیت نظام ارجاع سازمان نظام مهندسی ساختمان تعیین‌تکلیف شود


سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان:

وضعیت نظام ارجاع سازمان نظام مهندسی ساختمان تعیین‌تکلیف شود

 سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان ضمن تشکر از خلق حماسه‌‌ی بزرگ دیگر توسط مردم ایران و استان کرمان در راه‌پیمایی 22 بهمن گفت: مردم در این راه‌پیمایی، عظمت خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، حجت‌الاسلام محمد ربانی‌زاده در نشست عمومی شورا، به پیام‌های این راه‌پیمایی بزرگ اشاره کرد و گفت: مردم در این راه‌پیمایی، وفاداری خود را نسبت به انقلاب، ولایت و رهبری اعلام کردند.

وی افزود: پیام دیگر مردم به دشمنان به‌ویژه آمریکا این بود که همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه خواهند بود؛ ضمن این‌که ایجاد یأس در دل دشمنان، از دیگر پیام‌های این راه‌پیمایی بود.

حجت‌الاسلام ربانی‌زاده ادامه داد: مردم در راه‌پیمایی 22 بهمن اعلام کردند که راه امام و شهدا را فراموش نخواهند کرد.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان هم‌چنین موضوع نظام ارجاع سازمان نظام مهندسی ساختمان را یکی از دغدغه‌های مردم دانست و گفت: مبلغ دریافتی نظام مهندسی ساختمان از مردم، باید تعیین‌تکلیف شود.

حجت‌الاسلام ربانی‌زاده با اشاره به آسیب‌های نظام ارجاع گفت: یکی از آسیب‌ها، کاهش صدور پروانه‌ی ساختمان است و آسیب دیگر، مشکلی است که برای قشر آسیب‌پذیر جامعه ایجاد کرده است.

وی ساختِ خانه‌ی مسکونی را نیاز تمام مردم دانست و تصریح کرد: باید این مشکل با نشست با مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان حل شود و یا این‌که شهرداری نظام ارجاع را در درون خودش فعال کند تا مردم دیگر به سازمان نظام مهندسی ساختمان مراجعه نکنند و دغدغه‌ی مردم برطرف شود.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان افزود: این دغدغه‌ی عمومی شهر است و باید به‌صورت جدی پی‌گیری شود.

شهردار کرمان نیز با بیان این‌که تاکنون چهار جلسه در این رابطه برگزار شده است، گفت: مهندس پوراسماعیلی معاون معماری و شهرسازی نیز در جلسه‌ای با مسئولان نظام مهندسی ساختمان، این موضوع را پی‌گیری کرده‌اند.

در ادامه، مقرر شد موضوع نظام ارجاع تا دو هفته‌ی آینده تعیین‌تکلیف شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *