مسئولان در راستای کاهش معضلات اجتماعی به وظایف خود عمل کنند


امام جمعه موقت کرمان در نشست عمومی شهر کرمان:

مسئولان در راستای کاهش معضلات اجتماعی به وظایف خود عمل کنند

امام جمعه موقت کرمان و مشاور استاندار گفت: مسئولان باید در راستای حل معضلات اجتماعی به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان به ارایه‌ی گزارشی درخصوص وضعیت اجتماعی کشور و استان کرمان پرداخت و گفت: در کشور هر 5 سال یک‌بار مسایل فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به این‌که وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور در سال 91 در چند آیتم مورد بررسی قرار گرفته است تا برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی شود، گفت: در آذر 94 یک گزارش با 1000 اسلاید تهیه و در جلسه‌ی شورای اجتماعی کشور مطرح شد و برای برخی استانداران و مسئولان فرهنگی کشور ارسال شده است.

حجت‌الاسلام عرب‌پور افزود: هم‌چنین در برخی جلسات، تأکید شده که روی این برنامه ها کار شود.

وی با بیان این‌که این گزارش برش استانی هم دارد و علاوه بر سنجش وضعیت کشور، وضعیت استان کرمان هم مورد سنجش قرار گرفته است، گفت: در این گزارش نظر مردم نسبت به مدیران و این‌که آیا نظام جمهوری اسلامی توانسته آسیب‌ها را کاهش دهد، بیان شده و کارهای پژوهشی و تحقیقاتی با هم انجام گرفته است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: جایگاه شوراهای اسلامی شهر و نهادهای مختلف دیگر از نظر مردم نیز در این گزارش ارایه شده است.

حجت‌الاسلام عرب‌پور با تأکید بر این‌که باید در راستای کاهش رزایل اخلاقی و افزایش فضایل اخلاقی در جامعه تلاش کنیم، بیان کرد: کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، باید با توجه به این موضوع‌ها، با حضور اصحاب صاحب فکر برنامه‌ریزی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *