در برنامه‌های صداوسیما، مسایل فرهنگی در اولویت باشد


رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی شورا:

در برنامه‌های صداوسیما، مسایل فرهنگی در اولویت باشد

رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی شورا تأکید کرد: باید در برنامه‌های صداوسیما، مسایل فرهنگی در اولویت باشد

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، رؤیا دیوان‌بیگی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که علی‌رمضانی، مدیرکل صداوسیما و معاونان این سازمان نیز حضور داشتند، افزود: اگر بتوانیم مسایل فرهنگی را در جامعه درست ارایه کنیم، حوادثی مثل حادثه‌ی تلخ فهرج اتفاق نمی‌افتد.

وی تصریح کرد: متأسفانه چنین حوادث تلخی که برخی نیز تیتر روزنامه‌های کشوری می‌شوند، به‌ویژه در زمینه‌ی ورود گردشگر به کرمان تأثیر منفی خواهد داشت.

دیوان‌بیگی هم‌چنین بر پرداختن به مسایلی ازجمله حقوق شهروندی، حجاب و عفاف، ارزش‌ها و آسیب‌های اجتماعی توسط صداوسیما مرکز کرمان تأکید کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی شورا با بیان این‌که مردم استان و هم‌چنین سایر استان‌ها، از برنامه‌های صداوسیمای کرمان استفاده می‌کنند، گفت: بنابراین، برنامه‌های صداوسیما مرکز کرمان، باید جامع و به‌روز باشد تا جوانان را جذب و اوقات فراغت جوانان را پُر کند.

دیوان‌بیگی افزود: پخش برنامه‌های متنوع و مطلوب از صداوسیما، جوانان را از ماهواره و مضرات آن دور خواهد کرد.

وی هم‌چنین با بیان این‌که اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان مردم هستند، بر اطلاع‌رسانی فعالیت‌های شورای اسلامی شهر کرمان از طریق صداوسیما تأکید کرد.

دیوان‌بیگی افزود: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا خبرهای مهم شورا، در بخش‌های خبری صداوسیما به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به تلاش‌های شهردار و فعالیت‌های شهرداری کرمان در این دوره گفت: مردم باید از تلاش‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان اطلاع پیدا کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *