افزایش نشاط و شادابی مردم با اطلاع‌رسانی فعالیت‌های عمرانی


رییس کمیسیون خدمات شهری شورا مطرح کرد:

افزایش نشاط و شادابی مردم با اطلاع‌رسانی فعالیت‌های عمرانی

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمان گفت: اطلاع‌رسانی در رابطه با عمران و آبادنی شهر موجب نشاط و شادابی مردم می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، زهرا لری در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که علی‌رمضانی، مدیرکل صداوسیما و معاونان این سازمان نیز حضور داشتند، شوراها را حلقه‌ی وسط و پلی بین مردم و مدیریت شهری دانست و گفت: اگر فعالیت‌هایی که در راستای عمران و آبادانی شهر می‌شود، به مردم منعکس شود، امید، نشاط و شادابی بین مردم بیش‌تر می‌شود و روحیه‌ی افسردگی که در بین مردم کرمان وجود دارد، کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: بیان مسایلی ازجمله توسعه و نگه‌داری فضای سبز، همکاری مردم در رابطه با جمع‌آوری زباله و هم‌چنین زیباسازی شهر توسط صداوسیما، می‌تواند به مشارکت بیش‌تر مردم با شهرداری کمک کند.

لری هم‌چنین گفت: زحمتی که صداوسیما در رابطه با تولید برنامه‌ها متحمل می‌شود، می‌تواند از هزینه‌های مضاعف و اسرافی که در جامعه می‌شود، پیش‌گیری کند.

لری جای ساخت فیلم‌ها و سریال‌های طنز در صداوسیما مرکز کرمان را نیز خالی دانست و گفت: متأسفانه به نظر می‌رسد در این سال‌ها هنرمندی که بتواند در زمینه‌ی ساخت برنامه‌های طنز فعالیت کند، در صداوسیمای کرمان شکل نگرفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *