آگاهی‌بخشی در زمینه‌ی فرهنگ شهرنشینی ضرورت دارد


سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان:

آگاهی‌بخشی در زمینه‌ی فرهنگ شهرنشینی ضرورت دارد

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان بر همکاری صداوسیما مرکز کرمان با شورا و شهرداری در راستای آگاهی‌بخشی در زمینه‌ی فرهنگ شهرنشینی تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، حجت‌الاسلام محمد ربانی‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که علی‌رمضانی، مدیرکل صداوسیما و معاونان این سازمان نیز حضور داشتند، گفت: صداوسیما باید در راستای افزایش آگاهی مردم در زمینه‌ی مسایل مربوط به شهرنشینی از جمله در حوزه‌ی ترافیک، به شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان کمک کند.

وی افزود: اگر سطح آگاهی مردم در حوزه‌های مختلف شهری افزایش پیدا کند، مشارکت بیش‌تری با شورای اسلامی شهر و شهرداری خواهند داشت.

حجت‌الاسلام ربانی‌زاده ادامه داد: باید به‌گونه‌ای کار شود که به‌طور مثال وقتی موضوع پرداخت عوارض مطرح می‌شود، مردم احساس کنند پرداخت عوارض، موجب سرعت‌بخشیدن به تکمیل پروژه‌ها و زیبایی شهر می‌شود.

وی با بیان این‌که مسئولان واحد خبر صداوسیما اعلام می‌کنند اخبار شورا ارزش خبری ندارد، گفت: قطعأ برخی از اخبار شورا ارزش خبری دارد و مردم باید بدانند مشکلات آن‌ها در شورا پی‌گیری می‌شود.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان افزود: اطلاع‌رسانی اخبار شورای اسلامی شهر، تأثیر زیادی بر همکاری مردم با شهرداری دارد.

وی بر پوشش خبری اقدامات عمرانی شهرداری نیز تأکید کرد و گفت: روزانه در مناطق چهارگانه، فعالیت‌های عمرانی زیادی در دست اجراست و به‌طور مثال در زمینه‌ی آسفالت معابر، فعالیت مطلوبی شده که این خدمات باید اطلاع‌رسانی شود.

حجت‌الاسلام ربانی‌زاده هم‌چنین با بیان این‌که علی‌رغم تهاجم فرهنگی گسترده، صداوسیما در این زمینه خوب عمل کرده است، تأکید کرد: باید در این زمینه بیش‌تر تلاش شود.

وی افزود: هم‌چنین انتظار داریم به ایثار و فداکاری شهدای حرم بیش‌تر پرداخته شود تا مردم متوجه شوند امنیتی که داریم، به‌واسطه‌ی جان‌فشانی‌های این عزیزان است.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان بر پرداختن به حماسه‌ی 9 دی نیز تأکید کرد و گفت: برخی عناصر و افرادی که گرایش مثبت به فتنه‌گران دارند، می‌خواهند غبار خیانت را از چهره‌ی فتنه‌گران بزدایند؛ بنابراین، باید جلوی زدودن خیانت از چهره‌ی فتنه‌گران گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *