ضرورت سرعت پیدا کردن روند ساخت پل سیدی


در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان تأکید شد:

ضرورت سرعت پیدا کردن روند ساخت پل سیدی

در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان بر سرعت بخشیدن به روند ساخت پل سیدی تأکید شد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، زهرا لری رییس کمیسیون خدمات شهری شورا در نشست عمومی، تکمیل پروژه‌های در دست ساخت ازجمله پل سیدی را ضروری دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا پل سیدی حداکثر تا پایان این دوره از شورا به بهره‌برداری برسد.

رؤیا دیوان‌بیگی رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی نیز بر تکمیل پل سیدی تأکید کرد.

فتح الله مؤیدی نایب‌رییس شورا نیز با بیان این‌که تکمیل پل سیدی باید اولویت اول شورا و شهرداری باشد، تأکید کرد: پل سیدی باید هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

شهردار کرمان نیز در ادامه، درباره‌ی پل سیدی گفت: معطل ماندن پل سیدی، فقط به‌دلیل نبود منابع مالی نبوده و بخشی از طولانی‌شدن روند ساخت این پروژه، به‌دلیل مشکلات حقوقی بوده است.

بابایی با بیان این‌که اعتبارات دولتی که قرار است امسال به شهرداری کرمان پرداخت شود را چهار میلیارد تومان دانست و گفت: تمامِ این رقم را برای پل سیدی پیش‌بینی کردیم و قرار بود این مبلغ برای پل سیدی هزینه شود.

وی افزود: قرار است دولت این مبلغ را به‌ شکل اوراق بهادار اعطا کند که سررسید اوراق، بهمن‌ماه است.

شهردار کرمان ادامه داد: با توجه به این‌که این منابع تضمین شده است، مقرر شد ورق‌های مورد نیاز برای ساخت عرشه‌های پل سیدی خریداری شود تا پس از سررسید اوراق، از آن محل پرداخت شود.

بابایی بیان کرد: دهنه‌ی چهارم پل سیدی ساخته شده و دهنه‌ی پنجم پل هم در دست ساخت است.

مشرفی رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز ضمن تشکر از تلاش‌های شهردار کرمان، به مشکلات حقوقی پل سیدی اشاره کرد و گفت: مشکلات حقوقی موجب شد ساخت پل سیدی حدود دو ماه معطل بماند.

وی پیش‌بینی کرد اگر روند کار ساخت پل سیدی به‌طور مطلوب پیش برود، این پل تا آخر اردی‌بهشت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *