تلاش برای حل مشکلات ترافیکی محدوده‌ی میدان آزادی


شهردار کرمان خبر داد:

تلاش برای حل مشکلات ترافیکی محدوده‌ی میدان آزادی

رییس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که قرار بود با توجه گفته‌ی مسئولان قرارگاه خاتم، تا اول دی‌ماه هشت سگمنتالِ پل ولی‌عصر (عجل‌الله‌فرجه) نصب شود، گفت: به نظر می‌رسد براساس قولی که داده شده، سگمنتال‌های تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر (عجل‌الله‌فرجه) به‌موقع نصب نشود.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی‌اکبر مشرفی در نشست عمومی شورا افزود: در رابطه با زیرگذر آزادی هم به نظر نمی‌رسد تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد، هرچند قرار بود این پروژه هم تا بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسد.

شهردار کرمان نیز در ادامه، گفت: از 144 سگمنت تقاطع ولی‌عصر (عجل‌الله‌فرجه)، 18 سگمنت آماده شده و در حال طی شدن زمانِ 28 روزه‌ی پایداری بتن است.

علی بابایی افزود: طبق برنامه‌ی زمان‌بندی، پل ولی‌عصر (عجل‌الله‌فرجه) باید تا 14 دی‌ماه به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: مشکل تأمین میلگرد نیز حل شد و میلگرد مورد نیاز را در اختیار قرارگاه خاتم گذاشتیم.

شهردار کرمان با بیان این‌‌که ساختِ پروژه‌ی میدان آزادی از سمتِ خیابان بهمنیار در حال انجام است، گفت: در تلاش هستیم انتهای خیابان بهمنیار به‌زودی آزاد شود.

بابایی از آزادسازی رینگ دور میدان آزادی در آینده‌ای نزدیک نیز خبر داد و گفت: ملک‌های ضلع غربی خیابان استقلال هم تملک شد.

بابایی با بیان این‌که پروژه‌ی میدان آزادی براساس برنامه‌ی زمان‌بندی پیش‌رفت خوبی دارد، گفت: طبق برنامه‌ی زمان‌بندی و روزشمار، پروژه‌ی میدان آزادی 200 روز دیگر باید به بهره‌برداری برسد.

وی ضمن تشکر از استاندار کرمان گفت: آقای رزم‌حسینی، در تلاش بودند تا پروژه‌ی میدان آزادی تا 22 بهمنِ امسال به بهره‌برداری برسد و تلاش ما و پیمان‌کار هم بر همین اساس بود.

شهردار کرمان افزود: در میدان آزادی، بیسِ کار آماده است و باید بتن‌ریزی شروع شود، اما به‌دلیل مشکل آب‌های سطحی، کار معطل مانده که اکنون در حال انتقال آب‌های سطحیِ میدان آزادی هستیم.

بابایی ادامه داد: در تلاش هستیم مشکلات ترافیکی محدوده‌ی میدان آزادی را هرچه سریع‌تر حل کنیم.

شهردار کرمان درباره‌ی تعهداتی که شهرداری در قبال قرارگاه خاتم دارد نیز، گفت: شهرداری کرمان در قبال قرارگاه خاتم تعهداتی داشت که تاکنون به 90 درصد تعهدات عمل کرده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *