مصوبات جلسه 94/10/6

1- نامه شماره 2158-4/9/94 شهروند محترم ، خانم فرزانه سیاه کوهی ، مطرح گردید و مقرر شد با توجه به قطعی بودن رأی صادرة شماره 18226/100-19/12/93 کمیسیون ماده صد ، سایر اقدامات جهت تمدید پروانه ساختمان ملک موردنظر در خیابان دادبین با رعایت ضوابط مربوط انجام گیرد. کپی تقاضانامه شهروند و رأی صادره ضمیمه می باشد.

2- نامه شماره 121974-2/9/94 شهرداری کرمان مطرح گردید و با توجه به این که قطعه شماره یک ملک مسکونی شهروند محترم ، آقای محمود رضا پور ، در سرآسیاب ، خیابان شهیدان ، قبل از احداث بنا و تعریض در حد نصاب قانونی بوده است ، صدور پایان کار ساختمان بلامانع می باشد.

3- نامه شماره 2296-23/9/94 شهروند محترم ، آقای رحمت الله آقاملایی ، مطرح گردید و با توجه به سابقة مکاتبات قبل ، مقرر گردید که بررسی شود و در صورتی که چهل مترمربع از ملک موردنظر در بلوار شاهد سابقاً در طرح قرار گرفته و مالک هیچ گونه وجهی از آن بابت دریافت نکرده باشد ، این میزان ، به قیمت کارشناسی زمان پرداخت قدرالسهم ، با پروانه یا عوارض دیگر تسویه حساب گردد.

4- بر حسب مذاکرات انجام یافته مقرر گردید که به گونه ای برنامه ریزی شود تا تفاهم نامه ای با همکاری شورا ، شهرداری ، کانون مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص رفع مشکلات فرهنگی شهر تهیه و آماده گردد.

5- بر حسب مذاکرات انجام یافته مقرر گردید که برای ترویج فرهنگ و عفاف ، مسابقات مد
و لباس اسلامی در دستور کار فرهنگسراهای شهرداری قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *