کاهش هزینه‌های جاری و افزایش هزینه‌های عمرانی شهرداری در سال‌جاری


رییس شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد:

کاهش هزینه‌های جاری و افزایش هزینه‌های عمرانی شهرداری در سال‌جاری

رییس شورای اسلامی شهر کرمان از کاهش هزینه‌های جاری و پرسنلی و افزایش هزینه‌های عمرانی شهرداری در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی‌اکبر مشرفی در نشست عمومی شورا گفت: سال گذشته در بهمن‌ماه، هزینه‌ی حقوق پرسنل شهرداری با درآمد شهرداری برابری می‌کرد، اما با تمهیداتی که امسال اندیشیده شده، هزینه‌های پرسنلی و جاری کاهش پیدا کرده و هزینه‌های عمرانی افزایش یافته است.

وی به خصوصی‌سازی‌هایی که در شهرداری انجام شده نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات مطلوبی آقای شهردار و هم‌کاران‌شان در این زمینه انجام داده‌اند که از آن جمله واگذاری کشتارگاه کرمان به بخش خصوصی بود که وضعیت بسیار خوبی از نظر بهداشتی و مدیریتی پیدا کرده است؛ ضمن این‌که حقوق کارکنان کشتارگاه هم نسبت به گذشته افزایش یافته است.

مشرفی از نوسازی ناوگان جمع‌آوری زباله و تنظیف خبر داد و گفت: از رده خارج شدن 100 خودروی مستعمل و قدیمی جمع‌آوری زباله و جایگزینی خودروهای نو توسط بخش خصوصی، در دستور کار شهرداری قرار گرفته که تأثیر بسیار زیادی در کاهش آلودگی محیط زیست شهر کرمان دارد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان با تشکر از شهردار کرمان که خصوصی‌سازی را در شهرداری دنبال می‌کند، گفت: قطعأ هم هم‌کاران ما در شهرداری و هم مردم شهر کرمان، از این مسأله سود می‌برند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *