معابر شهر براساس اولویت آسفالت شود


نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان:

معابر شهر براساس اولویت آسفالت شود

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به آسفالت معابر شهر تصریح کرد: هیچ عضوی از اعضای شورای شهر حق ندارد نسبت به آسفالت معبری به شهردار توصیه کند.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، فتح‌الله مؤیدی افزود: از مهندس بابایی، شهردار کرمان هم تقاضا داریم معابر شهر براساس اولویت‌ها آسفالت شود.

شهردار کرمان نیز در این‌باره گفت: آسفالت خیابان‌ها و معابر به‌روز شده و مصوباتی که سوی شورا نیز می‌آید، به سرعت در دستور کار قرار می‌گیرد.

بابایی افزود: برای آسفالت معابر شخصأ حضور پیدا می‌کنم و در تلاش هستیم تا کدام محله‌ها را و کدام معابر را آسفالت کنیم تا شهروندان بیش‌تری بهره ببرند.

وی در ادامه، از تحقق 70 درصدی بودجه‌ی شهرداری در شش‌ماهه‌ی نخست امسال خبر داد و گفت: امیدواریم در شش‌ماهه‌ی دوم 90 درصد بودجه‌ی شهرداری محقق شود.

شهردار کرمان افزود: متأسفانه علی‌رغم تحقق 70 درصدی بودجه، 150 میلیارد تومان پروانه‌ی شناور دست برخی افراد است که این موضوع موجب کاهش نقدینگی شهرداری می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت نقدینگی شهرداری 40 درصد بوده و مابقی آن پروانه‌ی ساختمان پیش‌فروش شده است.

شهردار کرمان هم‌چنین گفت: تمام پیمان‌کارانی که هفته‌ی گذشته در شورا حضور داشتند، بدهی خود را دریافت کردند؛ ضمن این‌که علاوه بر تملک دو ملک در خیابان استقلال با هزینه‌ی بیش از شش میلیارد تومان، در هفته‌ی گذشته پنج میلیارد تومان به قرارگاه خاتم پرداخت شد تا پروژه‌ی میدان آزادی با سرعت بیش‌تری اجرا شود.

در ادامه، مشرفی رییس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این که شهردار کرمان هم مقدار زیادی از طلب پیمان‌کاران و هم مقدار زیادی از حقوق معوق کارکنان را پرداخت کرده‌اند، از منصور آقای ایرانمنش، رییس کمیسیون مسایل کلان شهر خواست موضوع پیش‌فروش پروانه‌های ساختمان در نشست این کمیسیون بررسی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *