ضرورت مناسب‌سازی معابر شهر برای جانبازان و معلولان


رییس کمیسیون خدمات شهری شورا تأکید کرد:

ضرورت مناسب‌سازی معابر شهر برای جانبازان و معلولان

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا بر مناسب‌سازی معابر شهر برای جانبازان و معلولان تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، زهرا لری افزود: از روابط‌عمومی شورا نیز درخواست کردیم چهار منطقه‌ی شهری را مورد کنکاش قرار داده و فیلم و عکس تهیه کنند تا برای رفع این مشکل به شهرداری ارسال شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا ادامه داد: با توجه به این‌که معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و ماهانه به این سازمان مراجعه دارند، تقاضا داریم جلوی این سازمان پل عابر پیاده نصب شود.

لری به تصادف و تلفات جانی که اخیرأ در این محدوده اتفاق افتاده اشاره کرد و خواستار سرعت بخشیدن به نصب پل عابر پیاده در این معبر شد.

وی هم‌چنین با تشکر از شهردار کرمان و سازمان عمران شهرداری به‌دلیل آسفالت معابر گفت: شهردار کرمان در زمینه‌ی آسفالت معابر کاری شگفت‌آور انجام داده و علی‌رغم پروژ‌های متعدد شهری که در دستور کار قرار دارد، آسفالت معابر هم رشد چشم‌گیری دارد.

رییس کمیسیون خدمات شهری به گزارش کامل شهرداری در زمینه‌ی طرح همیاران فضای سبز هم اشاره کرد و گفت: علاوه بر اجرای محله‌ی سبز، 30 ارگان سبز و 80 مدرسه‌ی سبز در شهر کرمان راه‌اندازی شده و از شهردار محترم تقاضا داریم این روند هم‌چنان ادامه داشته باشد.

وی با تأکید بر این‌که به توسعه‌ی پارک‌های محله‌ای براساس عدالت اجتماعی توجه شود، گفت: با توجه به این‌که ساخت بیش از 12 پارک جدید در دستور کار است، مکان این پارک‌ها برای بازدید به کمیسیون ارسال شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *