بررسی قرارداد EPCF جهاد نصر


بررسی قرارداد EPCF جهاد نصر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان،  در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، موضوع قرارداد EPCF جهاد نصر مبنی بر اجرای 100 میلیارد تومان پروژه در شهر کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار کرمان در این‌باره گفت: جهاد نصر اعلام آمادگی کرده تا سقف 100 میلیارد تومان پروژه‌های مختلف از جمله ساخت سه تقاطع غیرهم‌سطح در چهارراه نیکزاد، روبه‌روی پایانه‌ی مسافربری و مسیر بزرگ‌راه روبه‌روی الله‌آباد، 30 میلیارد تومان آسفالت و ساخت پارک‌های محله‌ای را در شهر کرمان اجرا کند.

بابایی با اشاره به ساخت بیش‌تر تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر یزد توسط جهاد نصر گفت: با توجه به این‌که شرکت جهاد نصر یکی از شرکت‌های توانمند و بومی کرمان محسوب می‌شود، اعلام آمادگی کرده‌اند این پروژه‌ها را در قالب قرارداد فاینانس اجرا کنند به این طریق که پروژه‌ها طی یک سال اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد و جهاد نصر هزینه‌ی پروژه‌ها را با شرایط بسیار مطلوبی به‌صورت اقساط از شهرداری کرمان دریافت می‌کند.

مشرفی رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز گفت: حذف چراغ‌قرمز از رینگ دور شهر، از ضروریات است که انتخاب این سه تقاطع غیرهم‌سطح، به این منظور بوده است.

وی افزود: پیش از این نیز کلیات این طرح در شورای عمومی مصوب شده بود.

هم‌چنین در این نشست، وضعیت قرارداد تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام (امیرکبیر) مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد یوسف جعفری به‌عنوان نماینده‌ی شورا این موضوع را بررسی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *