هزار دستگاه تاکسی نو به ناوگان تاکسی‌رانی شهر کرمان اضافه می‌شود


سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان:

هزار دستگاه تاکسی نو به ناوگان تاکسی‌رانی شهر کرمان اضافه می‌شود

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: 1000 دستگاه تاکسی نو به ناوگان تاکسی‌رانی شهر کرمان اضافه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، حجت‌الاسلام محمد ربانی‌زاده در نشست عمومی شورا، به اقدامات اخیر شهرداری کرمان اشاره کرد و گفت: علاوه بر نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی که چندی پیش انجام گرفت، شهرداری کرمان برای نوسازی ناوگان تاکسی درون‌شهری نیز اقدام کرده و قرار است 1000 دستگاه تاکسی نو به ناوگان تاکسی‌رانی شهر کرمان اضافه شود.

وی افزود: هم‌چنین سازمان عمران شهرداری یک دستگاه گریدر که 15 سال بلااستفاده مانده بود را با هزینه‌ی 30 میلیون تومان بازسازی کرده که کاری در خور تحسین است.

حجت‌الاسلام ربانی‌زاده آسفالت معابر و کوچه‌ها را یکی از توقعات و انتظارات مردم دانست و گفت: خوش‌بختانه علی‌رغم محدودیت‌های مالی، شهردای کرمان در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده که از آن جمله آسفالت بولوار آزادگان در شهرک بنی‌هاشم و آسفالت خیابان‌های پارسیان و شهید خالداری در شهرک الهیه است.

وی هم‌چنین به مشکلات مالی شهرداری اشاره کرد و گفت: در شرایطی که پروژه‌های بزرگ و کوچک زیادی در دست اجراست، هم‌کاران شورا باید برای جذب منابع مالی پایدار و بالا بردن درآمدهای شهرداری تلاش کنند.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان افزود: درآمدهای شهرداری کرمان تاکنون بیش‌تر متکی به عوارض صدور پروانه و تفکیک بوده که با رکودی که در ساخت‌و‌ساز ایجاد شده، درآمدهای شهرداری به شدت کاهش یافته است؛ بنابراین، کاهش هزینه‌های غیرضروری و افزایش درآمدهای پایدار شهرداری، باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام ربانی‌زاده افزود: اعضای شورا باید در تصویب طرح‌ها، طرح‌های اولویت‌دار را مدنظر قرار دهند؛ ضمن این‌که باید مصوباتی داشته باشیم که بار مالی کم‌تری برای شهرداری کرمان دارد.

وی به اعلام آمادگی برخی پیمان‌کاران بومی برای هم‌کاری با شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان دست تمام پیمان‌کاران بومی که قصد هم‌کاری با شهرداری دارند را به گرمی می‌فشارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *